było z tym troche roboty dorobienie mocowania do radia, przeróbka nawiewu idacego na nogi ale wszystko sie da najgorzej to zgrać to z plastikowym tunelem
A moje pytanie, jesli chcialbym zrobic wlasnie w pprzednim slupku jakis zegar albo wlasciwie dwa to mocno trzeba rzezbic tzn chodzi mi o to jak to mniej wiecej tam wrzucic slupek trzeba sciagac albo cos
slupek zdjac, potem kurniki dodac na wkrety i klej ew klej do szyb potem szpachla jeszcze raz szpachla wygladzanie, i malowanie struktora badz flock...roboty duzo niby nie ma ale troche napewno, jesli masz zdolnosci do szpachli i do takiej roboty to smialo mozesz samemu zrobic i dac do floku badz natrysnac strukturalna farbe w kolor i bedzie ok
Hmm najtrudniejsze to pewnie dla mnie by bylo zdjac slupek i odpowiednio w silniku podlaczyc wszystko bo tego nigdy nie robilem, reszta by jakos poszla
podlaczenie nie jest trudne wszystkie prady z zapalniczki badz jej okolicy bierzesz wiec kable masz na wierzchu, natomiast podlaczenie w silniku to tez bajka albo kombinujesz z 3nikami albo kupujesz podsrtawke za ok 100 zl i wtedy bajka pare min i masz wszystko podlaczone