Parowanie szyb

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

Postprzez swatu » 13 paź 2009, o 12:37

bart_GT napisał(a):jesli mowa o przedniej szybie to sie zgodze...
,a co radzicie na tylne boczne ?
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez bart_GT » 13 paź 2009, o 14:11

no to chyba nic nie poradzimy.... chyba ze mamy klime :hyhy:

kazdy golf bez klimy ma z tym problem.... troche popada deszcz, zrobi sie zimno, roznica temeratur itp troche wilgoci w autko no i szybki zaparowane... :kwasny:
Mój golfik ===> moj-golf/golf-by-bart-gt-t18305.html

Zapraszam :)
Avatar użytkownika
bart_GT
Members
 
Posty: 483
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: PGO

Postprzez Adam.M » 13 paź 2009, o 19:20

jak ktos ma duzo wilgosci i natychmiastowo paruja sie szyby to moze warto poswiecic pare litrow paliwa, odpalic auto na godzinke, wyjac dywaniki, nawiew i cieplo na maksa, szybki lekko uchylone i mysle ze duzo wilgoci powinno uciec z autka

szyby tylne boczne paruja sie zapewne gdy na tylnej kanapie są pasazerowie? w takiej sytuacji lepiej skierowac nawiew centralnie na kabine, (pokretlo regulacji kierunku nawiewu maksymalnie przeciwnie do obrotow wskazowek zegara) a szybkosc w zaleznosci od potrzeb

na tylną szybę w klapie tylnejrozwiazaniem jest oczywiscie ogrzewanie elektryczne tylnej szyby

gdy ktos nie potrzebuje samochodu na codzien i ma duzo czasu i checi, to proponuje rozwiazanie bardziej radykalne, tzn wymontowac cale wnetrze samochodu i dokladnie wysuszyc, lacznie z pochlaniaczami wigloci podobnymi do tych ktore sa w nowo kupowanych butach, 100% skutecznosc gwarantowana, przed zlozeniem nalezy sprawdzic czy do wnetrza nie dostaje sie woda przez intensywny natrysk samochodu pod cisnieniem, jak wspomnialem w ten sposob wykrylem nieszczelnosc pod obudową filtra kabinowego, w starszych samochodach bardzo prawdopodbne sa dziury w podlodze, gdy ktos dba o swojego golfa bardzo wazne jest aby je zalatac.

z rozkladaniem wnetrza mam duze doswiadczenie wiec sluze pomocą, nie jest to trudne
Adam.M
 

Postprzez stowa86 » 17 paź 2009, o 10:17

Jeśli komuś nadmiernie parują szyby warto sprawdzić czy klapka dobiegu wewnętrznego/ ogrzewanie powietrza z kabiny/ nie jest popsuta i niemożne się otworzyć. Moi rodzice mieli tak w megance i kuzyn w astrze. Klapka została wywalona bo padły silniczki i ciągle była zamknięta. Po tym zabiegu parowanie szyb znikło.
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez Bradley » 17 paź 2009, o 19:28

Adam.M, wziac przedluzacz, wsadzic farelke 2000W do srodka i odpalic :D
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Adam.M » 17 paź 2009, o 21:27

Bradley, byle przy okazji czegoś nie podpalić :) nawiew ma tą przewagę, że można go tak skierować zeby wiał zarówno z górnych kratek nawiewu, jak i bezpośrednio na wykladzinę dolną (na nogi)
Adam.M
 

Postprzez Rafit » 10 lis 2009, o 02:39

Panowie jak szyby parują to na 90% jest wina puszczającej nagrzewnicy. Polega to na tym, że ona już nie wyrabia lekko przepuszcza kropelki wody, które zbierają się w całej obudowie nagrzewnicy i kiedy puszczacie powietrze na szybe to jest ono zamiast suche - okropnie wilgotne przez co parują szyby,

Niestety, aby się przekonać czy to nagrzewnica zazwyczaj najwygodniej jest zdjąć całą deskę i się przekonać.

U mnie w Vento jest taka sama akcja, więc przewiduje, że nagrzewnica poszła się...., tym bardziej, że już nie jeden taki przypadek wymieniałem :-)
Avatar użytkownika
Rafit
Badacz tematu
 
Posty: 257
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 20:33
Lokalizacja: GDA

Postprzez strzeliniasty » 10 lis 2009, o 14:40

z parowaniem szyb roznie bywa

teraz wnosisz duzo wilgoci do srodka auta na butach , ubraniach
mozliwe ze gdzies dostaje ci sie wilgoc w innym miejscu (w golfach czesto przez tylne lampy, zapchane przeowdy od szybra)

a to ze nagrzenica puszcza plyn to pod deska w nogach powinna byc wilgotna wykladzina bo gdzies ta woda musi splywac
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Rafit » 10 lis 2009, o 15:16

strzeliniasty napisał(a):a to ze nagrzenica puszcza plyn to pod deska w nogach powinna byc wilgotna wykladzina bo gdzies ta woda musi splywac


Jeśli się tylko poci a nie jest pęknięta to nie będzie mokrej wykładziny. Ja miałem mały basenik w środku dmuchawy i spoconą nagrzewnice. To już objawy, żeby jak najszybciej to wymienić.
Avatar użytkownika
Rafit
Badacz tematu
 
Posty: 257
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 20:33
Lokalizacja: GDA

Postprzez GITgostek » 7 gru 2009, o 12:58

zobacz czy nie masz dziur w podłodze bo ja mam dziury i szyby cały czas mi parują jak auto stoi bo podłoga ciągle jest mokra od najeżdżania na kałuże i przez to paruje
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron