Pisk wewnątrz, zamarzające drzwi i różne dziwne rzeczy...

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

Postprzez wyrrwas » 18 lut 2009, o 20:28

ok, jutro podjadę do mechanika i porządnie go wypytam, niech obada sprawę

a jaką temperaturę powinien trzymać silnik na trasie? (i w mieście)
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

 

Postprzez MartinBoss » 18 lut 2009, o 23:39

Dzięki za rady.. z drzwiami poradziłem sobie w połowie ;) otóż ktoś poradził mi nieśmiertelne WD40. Wczoraj popołudniu odkręciłem dzyndzelek w drzwiach i wstrzyknąłem sowicie odrdzewiacza, zmieniłem końcówkę na ta od odmrażacza i polałem do zamka. Wynik - pojechałem do klubu bilardowego na 2 godziny wracam i zamarznięte :hyhy: Więc czynność powtórzyłem wierząc, że jednak coś to da... rano patrze na termometr -4stopnie celsjusza. Byłem pewien, ze sie nie otworzą chwytam za klamkę i działają :D Wieczorem też działały, przed kilkoma minutami wracam z siłowni chwytam za klamkę i lipa :-x uruchomiłem silnik odśnieżyłem auto i się otworzyły :) Więc jest jakiś postęp. Oczywiście rytuał wlewania odrdzewiacza powtórzyłem i wierze, że jutro rano nie bede musiał jak pajac skakać przez skrzynie... biegów :mrgreen:
Ale mi wyszła historyjka... :zawstydzony:

co do temp. to rozmawiałem z pewnym mechanikiem i powiedział mi żebym się tym nie przejmował, że jeżeli w kabinie normalnie mi dmuchawa grzeje - a faktycznie grzeje porządnie, tzn. tak jak powinna - to nie powinienem się tym przejmować. i co ja mam o tym myśleć

To nie mechanik tylko jakiś paprok... nigdy już go nie odwiedzaj, to typ gościa co tutaj utnie tam doklei i jakoś będzie chodzić. Moim skromnym zdaniem Niemcy nie po to nam zafundowali w golfach miernik temperatury, by nie działał lub źle wskazywał... ;-)
Dam88 napisał(a):gdzies na forum czytalem tez sposob zeby zostawiac na noc w golfie gazete zeby wchlaniala te wilgoc - podobno dziala - nie testowalem.

Słyszałem o tym... ale myślałem, że to mrzonki. Trzeba wypróbować.
360st0pni napisał(a):zakręcaj nawiewy na 0 ja w te mrozy jak zostawialem np. na 1 czy 2 ot tez mialem problem z drapaniem szyby ale od srodka, jak mam na 0 nigdy to sie nie powtórzyło.

Hmm myśle, że masz sporo racji... bo gdy nie są na zero to wlot zimnego powietrza jest otwarty. Gdzieś też o tym czytałem, ale zupełnie zapomniałem.
MartinBoss
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 22:44
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez 360st0pni » 19 lut 2009, o 00:31

MartinBoss napisał(a):a jaką temperaturę powinien trzymać silnik na trasie? (i w mieście)
90 stopni caly czas nie wazne czy miasto czy trasa non stop ta sama temp. musi byc
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez prezesik » 19 lut 2009, o 01:12

i jeszcze jedna sprawa, jak naprawić mechanizm wciągania pasa bezpieczeństwa? bo coś słabo ciągnie a czasami to prawie w ogóle ;-/
tylko wymiana
ps. u mnie też nie wciągał od strony kierowcy, więc na szrocie kupiłem pasy, tylko od strony pasażera (napewno są mniej wyrobione niż te od kierowcy), wszystko pasuje, tylko przy montażu rolki (ta część, gdzie się pas zwija) należy któryś listek wyprostować, bo nie będzie pasował, należy też pamietać, aby przykręcić tą część idealnie pionowo, nie ze skosa. U mnie działa już rok :super:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez wyrrwas » 20 lut 2009, o 16:52

z drzwiami dałem radę, dzięki za instrukcje :-)
odkręciłem boczek, nasmarowałem wszystkie miejsca gdzie dochodzi do tarcia, dodatkowo w niektóre miejsca zastosowałem wd40 i jest już w porządku. nad ranem wszystkie drzwi otwarte - bez niespodzianek :-D

co do termostatu to byłem u mechanika, oczywiście podejrzenie na termostat ale zalecił mi abym zrobił test nad ranem, kiedy auto jest zupełnie wychłodzone. okazało się, że wąż od termostatu na chłodnicę w ciągu ok 8 minut zrobił się letni a to oznacza, że termostat cały czas jest otwarty :-/ (stąd niskie temp. silnika). termostat już kupiłem więc jutro albo w poniedziałek podjadę na wymianę. bo raczej samemu na własną rękę może być kłopotliwe?

pozdr.
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez 360st0pni » 20 lut 2009, o 19:40

panowie podepne sie pod temat z piszczącym lewym boczkiem w przednich drzwiach. A mianowicie jest taka iż przy tym ryglu w rogu bardzo piszczy mi boczek ale to okropnie kazdą dziure słychac rozbieralem go i nic tam nie ma kazdy zaczep jest wszystko sie trzyma jak nalezy i jak juz siedzi i jak jade jak go bardzo mocno docisnę ręką to nie piszczy chcialem cos kupic w sprayu co sie psiuka i pozostaje taka jakby powloka silikonowa ale nie wiem gdzie tego szukac i jak to sie nazywa bo miejsca styku obkleiłem taką pianką i nic to nie dało.POMOCY bo wstyd kogos wozic bo piszczy jak w jakis starym trupie.
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez wyrrwas » 21 lut 2009, o 11:17

360st0pni napisał(a):przy tym ryglu w rogu bardzo piszczy mi boczek ale to okropnie kazdą dziure słychac rozbieralem go i nic tam nie ma kazdy zaczep jest wszystko sie trzyma jak nalezy i jak juz siedzi i jak jade jak go bardzo mocno docisnę ręką to nie piszczy


to może spróbuj w tym miejscu podkleić tapicerkę bezbarwnym silikonem
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez dudekkgj » 23 lut 2009, o 21:05

Mam kilka pytań do Forumowiczów, którzy zdejmowali ten lewy boczek z drzwi:
1. czy rygielek (ten od zamykania drzwi od środka) odkręca się jak zwykłą śrubkę?
2. Czy po odkręceniu dwóch śrub uchwytu i zdjęciu korbki zabieramy się do ściągania pokrycia, czy też coś jeszcze się odkręca lub wyciąga (np. ten schowek na dole albo klamkeczkę do otwierania drzwi od środka, albo jej osłonę)?
3. Jak ściągnąć pokrycie żeby nie połamać 7 (czy iluś tam) spinek ? Podważać to śrubokrętem? Ciągnąć prostopadle do powierzchni drzwi?
Zdejmowałem już podsufitkę i wykładziny,a mam kombi i wiem, że chwila nieuwagi i można połamać spinki czy inne plastiki :oops: .
4. Czy górny, czarny plastik (w którym jest chociażby otwór na rygielek) to też część tego pokrycia , czy jest to przyczepione oddzielnie?
5. Mam elektrycznie sterowane lusterka , czyli trochę inaczej niż kolega rogal133. Czy ten czteropozycyjny przełącznik do ustawienia lusterka i dwa przyciski "L" i "R" trzeba wyciągnąć przed "rwaniem" pokrycia? Jak?
dudekkgj
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26 mar 2008, o 20:35
Lokalizacja: Wawa

Postprzez wyrrwas » 23 lut 2009, o 21:36

dudekkgj napisał(a):1. czy rygielek (ten od zamykania drzwi od środka) odkręca się jak zwykłą śrubkę?


tak

dudekkgj napisał(a):Czy po odkręceniu dwóch śrub uchwytu i zdjęciu korbki zabieramy się do ściągania pokrycia, czy też coś jeszcze się odkręca lub wyciąga (np. ten schowek na dole albo klamkeczkę do otwierania drzwi od środka, albo jej osłonę)?


to wszystko
dudekkgj napisał(a):Jak ściągnąć pokrycie żeby nie połamać 7 (czy iluś tam) spinek ? Podważać to śrubokrętem? Ciągnąć prostopadle do powierzchni drzwi?


możesz podważyć ręką i zdecydowanie szarpnąć, powinno wyskoczyć

dudekkgj napisał(a):Czy górny, czarny plastik (w którym jest chociażby otwór na rygielek) to też część tego pokrycia , czy jest to przyczepione oddzielnie?


jedna część

A mi teraz zaczął się zacinać zamek w drzwiach za kierowcą, ehh, no nic jutro trzeba tam zajrzeć, pozdr.

tutaj fajny manual: http://www.golf3.pl/-vt8206.htm#59958
<i>Whatever you do, do it well.</i>
Avatar użytkownika
wyrrwas
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 11:24
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości