Jest tak popielniczka w późniejszych wersjach posiada własne zasilanie z żarówki i zbiegiem czasu ulega przepaleniu. wymiana samej żarówki jest mało opłacalna gdyż znajduje się niby w nierozbieralnej obudowie i wyjęcie jej i włożenie nowej jest bardzo pracochłonne. Istnieje sposób na to można np zastosować taką płytkę
http://www.ace.vot.pl/index.php?option= ... &Itemid=35
i masz podświetlanie i to dużo lepsze od oryginalnego. Popielniczka posiada własny element światłoprzewodzący w którym jest zamocowana żarówka. Nie trzeba wyjmować tego elementu żeby dostać się do tego elementu.
A co do podświetlania zapalniczki masz opisane to tu:
http://www.vwvento-fans.com/porady/3.pdf ja zastosowałem tu żarówki 1,2W od podświetlania licznika z poloneza. Świeci to dosyć słabo widocznie trzeba założyć tam żarówkę 2W. Jak dostaniesz się do tej żarówki to należy ja wysunąć zawsze można poszukać sprawnej z obudową. W starych wersjach podświetlanie popielniczki pochodziło z podświetlania zapalniczki