DYLAN napisał(a):No niby tak tylko pozniej mam problemy w obrotami na biegu jałowym wchodzi mi na bardzo wysokie dopiero przy dodaniu gazu sie normuje.ostatnio tez odłączałem i po odpaleniu silnika przegazowałem go troche na postoju i wszystko sie unormowało tylko nie wiadomo czy bedzie tak zawsze.
Po odpieciu akumulatora wez sobei na wszelki wypadek zresetuj komputer, pozno jest wiec nei chce mi sie szukac ani tez dokladnie opisywac co i jak, po krotce polega to na tym ze po podpieciu aku odpalasz autko i nie dodajesz mu gazu az nie zlapie temperatury. Jak sie wylaczy wentylator gasisz autko i nowe wartosci beda wczytane do kompa, ale lepiej wklep sobie w szukajke na forum jak zresetowac kompa zobaczysz o co biega) a przy odkrecaniu przelacznika zespolonego jesli chcesz zrobic to bez odpinania poduchy to Ci nie zazdroszcze. O ile wogole da sie sciagnac kolo kierownicy bez odpiecia poduszki ? Jak odepniesz akumulator, a potem odepniesz poduche, to nie podpinaj aku dopoki nei podepniesz poduszki z powrotem. Jak podepneisz aku a poduszka bedzie odpieta wywali Ci blad poduszki i nie pozbedziesz sie kontrolki dopoki nei podepniesz sie pod kompa.
Moja rada taka : odepnij aku, sciagaj poduche, kiere, wymien przelacznik, zaloz kiere poduche podepnij aku i resecik kompa. POZDRO i powodzenia!