Skrzypiacy slupek i inne

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

Skrzypiacy slupek i inne

Postprzez p0ny » 17 maja 2013, o 19:59

Witam, jestem posiadaczem golfa3 1.4 od poltora roku, jak do tej pory moj staruszek mnie nie zawiodl:) Dzisiaj jednak musialem wymienic kilka rzeczy i calkowity koszt naprawy siegnal 1000zl. Jednak nie o to chodzi, zapytalem mechanika ktoremu powierzylem samochod czy da rade zrobic cos z tymi bocznymi slupkami(zaraz za drzwiami - 3drzwiowa wersja)ktore przy jezdzie po dziurach wydaja strasznie dzialajacy mi na nerwy pisk/skrzypienie, on na to ze on sie takimi rzeczami nie zajmuje bo jemu takie rzeczy nie przeszkadzaja...

Zwracam sie wiec do was, w jaki sposob zdemontowac te boczki tak zeby ich nie polamac, przyznam ze jestem nowicjuszem bo jest to moj pierwszy samochod i bardzo nie chcialbym go uszkodzic, poniewaz jak dotad jest zachowany w orginalnym stanie przy przebiegu 140k km:)

Druga sprawa to popsute podswietlenie predkosciomierza, podswietlenie obrotomierza jest ok. Pytanie czy dostane gdzies taka diode jak w orginale czy powinienem szukac w ledach, ale na to pytanie powinienem znalezc odpowiedz na forum gdzies. Jezeli zaloze ledy czy nie beda one zbyt mocne? cenie sobie orignalnosc i brak jakichs swiecacych po uczach w kolorach teczy swiatelek

trzecia sprawa to to ze pasy zaczynaja juz powoli skrzypic (juz znalazlem chyba)

czwarta i ostatnia, to nie tyle usterka co sprawa irytujaca. moj golf jest wyposazony w elektryczny szyberdach, jednak elektrycznych szyb/lusterek juz nie ma. Na lusterkach mi nie zalezy bo i tak samochodem jezdze tylko ja ale sprawa szyb juz mnie troche denerwuje. Prosze o podanie linkow w jaki sposob zalozyc elektryczne szyby samemu, jaki jest tego przyblizony koszt i poziom trudnosci dla totalnego laika. (juz znalazlem)

Skrzypiacy element postaralem sie zaznaczyc na zdjeciu znalezionym na allegro
Obrazek
p0ny
Berbeć

Skrzypiacy slupek i inne

Postprzez Opik » 18 maja 2013, o 00:33