Miałem to samo
dokładnie takie same objawy problem jest banalny i sprowadził się w moim przypadku do przeczyszczenia odpływów .... na tym zdjęciu które zamieścił kolega wyżej przepchałem patykiem te otwory z obu stron, to ze słyszysz jak się przelewa woda to znaczy, że ona zalega w podszybiu. Przez te zaślepki raczej nikła szansa ponieważ ona i tak i tak spłynie do kanału odprowadzającego wodę .... może ktoś zostawił coś w odpływach w moim przypadku był to kawałek szmaty widać jakiś mechanik zapomniał zabrać
Jeżeli słyszysz wodę jak się kręci wentylator to znaczy ze już filtr też masz do wymiany jak się zalał .... dlatego właśnie parują szyby .... mi po zalaniu auta (woda pod wycieraczkę dostała się wylotem powietrza na nogi od strony pasażera i od strony kierowcy pod pedały tez ..... zalało mi dodatkowo wszystkie przekaźniki i bezpieczeniki także to nie jest błacha sprawa
Odetkaj kanały zmień filtr przestanie parować na pewno
jak masz wykrzywioną obudowę od filtra też ją zmień bo to wtedy mija się z celem brud i pyłki i tak się dostają bokiem no i śmierdzi silnikiem w środku .... ja ostatnio zmieniałem filtr to połamałem dwie te zaślepki jeżdzę bez ... cały czas pada i jest git ... nic nie paruje i nic się nie przelewa ...
Parować może też od nieszczelnej przedniej szyby .... jak zdjemniesz te plaskitowe podszybie pod maską zobaczysz jak ta szyba jest tam przyklejona praktywnie bez uszczelki ... jedyna uszczelka jest właśnie na tym plaskikowym podszybiu ... wsadź na noc kartke papieru głęboko pod szybę za tapicerki ja tak zrobiłem i rzeczywiśce rano kartka była wilgotka zamoczona ... pomogło uszczelnienie szyby przy okazji wymiany filtra .... powodzenia