Woda za kierowcą

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

Postprzez piter1512 » 6 mar 2013, o 17:24

hellaflush napisał(a):Nie twierdzę, że tamtędy się wlewa. Ja tak miałem. Posprawdzaj te odpływy szyberdachu.
A jeśli nie wlewa się przez odpływy to którędy może się jeszcze wlać???
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

 

Postprzez hellaflush » 6 mar 2013, o 22:47

Posprawdzaj na około tego "jeziorka", wykładzinę, podnieś siedzenia z tyłu i popatrz, woda musi zostawić jakiś ślad. Zobacz też, uszczelki drzwi, przy słupku, gdzieś jakiś zaciek musi być.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez MANIUNI » 7 mar 2013, o 07:52

A może ktoś siedział z tyłu w zimie i naniósł śniegu, później roztopiło się, albo korki odpływowe przepuszczają. Czasem może się zdarzyć, że przelewa się z pod nóg kierowcy na tył lub pasażera. A jak nie to posprawdzaj na myjni, jedź na myjnie z kolegą/anką i niech myje ci golfa wokół drzwi, a ty siedź z tyłu i przyglądaj się obramowaniom drzwi wokół uszczelek i być może zobaczysz, że przepuszczają, wtedy diagnoza łatwa, albo dociągnąć drzwi, wyregulować, albo zmienić uszczelki :ok:
MANIUNI
Badacz tematu
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 19:14
Lokalizacja: pacanów

Postprzez piter1512 » 15 mar 2013, o 09:13

MANIUNI napisał(a):A może ktoś siedział z tyłu w zimie i naniósł śniegu, później roztopiło się, albo korki odpływowe przepuszczają. Czasem może się zdarzyć, że przelewa się z pod nóg kierowcy na tył lub pasażera. A jak nie to posprawdzaj na myjni, jedź na myjnie z kolegą/anką i niech myje ci golfa wokół drzwi, a ty siedź z tyłu i przyglądaj się obramowaniom drzwi wokół uszczelek i być może zobaczysz, że przepuszczają, wtedy diagnoza łatwa, albo dociągnąć drzwi, wyregulować, albo zmienić uszczelki :ok:
A gdzie zanajdują się te korki odpływowe i czemu one służą???
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez MANIUNI » 15 mar 2013, o 09:35

Na podłodze po parę sztuk na podłodze samochodu, jak zdejmiesz dywanik, to będziesz je widział, a korki odpływowe służą do tego jak nazwa podpowiada: odprowadzają wodę:)
MANIUNI
Badacz tematu
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 19:14
Lokalizacja: pacanów

Postprzez ddNB » 15 mar 2013, o 11:36

u mnie było to samo i u kierowcy lekko też mokre miałem. właśnie tej zimy po miesiącu delegacji.
okazało się, ze puściła nagrzewnica i wszystko z układu chłodniczego cały plyn wlał się do auta w dywan a nie jak to normalnie się robi pod auto, także wsadziłem pod dywaniki szmaty wyciągnąłem to gdyż termomaty strasznie capią jak zaczną gnić. potem troche gazetami a na koniec grzejnik w garażu i farelka oczywiście pod czujnym okiem. wszystko suche i jestem zadowolony. a szyber mam też lecz z niego nie cieknie :ok:
ddNB
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 6 mar 2013, o 01:52
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez piter1512 » 15 mar 2013, o 12:09

ddNB napisał(a):u mnie było to samo i u kierowcy lekko też mokre miałem. właśnie tej zimy po miesiącu delegacji.
okazało się, ze puściła nagrzewnica i wszystko z układu chłodniczego cały plyn wlał się do auta w dywan a nie jak to normalnie się robi pod auto, także wsadziłem pod dywaniki szmaty wyciągnąłem to gdyż termomaty strasznie capią jak zaczną gnić. potem troche gazetami a na koniec grzejnik w garażu i farelka oczywiście pod czujnym okiem. wszystko suche i jestem zadowolony. a szyber mam też lecz z niego nie cieknie :ok:
No tak,ale u mnie jest woda tylko z tyłu,za kierowcą-wogóle nie moge tego pojąć...
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez MANIUNI » 15 mar 2013, o 13:02

To weź wysusz w cholerę dywaniki wyjmij wszystko co pod nimi i zobacz po myjni czy leci do środka, a jak nie to jak Ci mówiłem jedź z kimś na myjnie i siedź w samochodzie i patrz czy nie leci przez uszczelki. :wstyd:
MANIUNI
Badacz tematu
 
Posty: 276
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 19:14
Lokalizacja: pacanów

Postprzez Mario GT » 15 mar 2013, o 17:11

piter1512 napisałem Ci na początku wątku sprawdź podłogę , bo przy tej pogodzie starczy malutka dziurka i woda stoi w aucie w środku , podłoga nie koniecznie musi byc cała zgnita starczy wokół korków korozja .zajrzyj pod dywanik i filc dokładnie ;-)
Avatar użytkownika
Mario GT
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 911
Dołączył(a): 28 sie 2012, o 19:27
Lokalizacja: Tychy
Silnik: 1.8 ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piter1512 » 15 mar 2013, o 23:57

Mario GT napisał(a):piter1512 napisałem Ci na początku wątku sprawdź podłogę , bo przy tej pogodzie starczy malutka dziurka i woda stoi w aucie w środku , podłoga nie koniecznie musi byc cała zgnita starczy wokół korków korozja .zajrzyj pod dywanik i filc dokładnie ;-)
A jak zabrać się za demontaż podłogi???Dzisiaj tylko spojrzałem na chwile bo nie miałem czasu-ale żeby od 2-3 kropelek wody zrobiła się prawie kałuża???
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez 14SoundSX » 16 mar 2013, o 01:39

MANIUNI napisał(a):Na podłodze po parę sztuk na podłodze samochodu, jak zdejmiesz dywanik, to będziesz je widział, a korki odpływowe służą do tego jak nazwa podpowiada: odprowadzają wodę:)


Jeżeli mówicie o gumowych korkach (w około których zazwyczaj wychodzi ruda) w podłodze to niestety mylicie się mówiąc na nie "odpływowe".
Że niby one są specjalnie po to że jak np. wjedziemy do jeziora to pozniej woda przez te korki spłynie? :lol:
Korki gumowe mają tak naprawde odwrotne zadanie - powinny uszczelniać nam wnętrze samochodu (aż do czasu kiedy rdza sie zadomowi i korek wypadnie :-P )

A teraz przechodzimy do sedna sprawy...
Dlaczego w konstrukcji zrobiono dziury i zatkano je gumowymi korkami?
Przed pomalowaniem samochodu na odpowiedni kolor musiała zostać naniesiona warstwa podkładu i konserwacji. Otwory w podwoziu służyły do odprowadzania nadmiaru warstwy konserwacyjnej.
Na koniec zostały włożone gumy żeby było szczelnie.
14SoundSX
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 00:36
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez Opik » 16 mar 2013, o 01:57

Boże, co Wy tworzycie za teorie... żadne korki odpływowe, żadne korki magii i innych cudów. Zacznijmy od nazwy, są to otwory montażowe, a te kawałki gumy to zaślepki otworów montażowych. A po co one są? Jak każdy efekt produkcji taśmowej, buda Golfa (zresztą, nie tylko Golf ma te korki, ale tutaj przez brak ocynku jest to problem) była malowana, składana (w pewnym stopniu) itd przez różnego rodzaju maszyny. I te otwory służyły do tego, żeby owym maszynom na linii produkcyjnej umożliwić lub ułatwić wykonania swojego zadania.
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 34 gości