Wskazania licznika

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

Wskazania licznika

Postprzez Opik » 17 maja 2012, o 21:15

Nie wiem czy przypadkiem nie dzieje mi się coś z licznikiem, póki co nie mam żadnego na przekładkę i wstępnie chciałbym się dowiedzieć co to może być.
Wskazówka temp leży i najprawdopodobniej jest to wina czujnika do licznika, bo termostat działa jak powinien, wentylator też się włącza kiedy powinien także raczej albo licznik, albo czujnik. Ale dziwnie zachowuje się też wskazówka paliwa (chyba). Jako że śmigam na elpidżi tankowanie waszki odbywa się baaaardzo rzadko i nie mam jakiejś skali porównawczej.
Zakładając że wskazówka już po germańsku leży na glebie zatankowałem mu za te 4 dyszki koło 7 litrów waszki. I generalnie wskazówka podniosła się ledwo co nad tą pierwszą zerową, grubą białą kreskę. Tak po prostu jest czy coś nie halo?
Wycieków nie zaobserwowano żadnych
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Wskazania licznika

 

Postprzez Paweu » 17 maja 2012, o 22:18

może coś z pływakiem w zbiorniku... Ale nie oszukujmy się... Wskaźnik paliwa w mk3 jest 'średnio' dokładny.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 17 maja 2012, o 22:31

Najprostszym rozwiązaniem byłoby zalać do pełna i wtedy jasna sprawa czy coś nie halo czy nie. Ale nie uśmiecha mi się lać 40 litrów wachy :-( :lol:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 17 maja 2012, o 22:43

Opik napisał(a):Najprostszym rozwiązaniem byłoby zalać do pełna i wtedy jasna sprawa czy coś nie halo czy nie. Ale nie uśmiecha mi się lać 40 litrów wachy


Oczywista sprawa. Na początek pływak. Był o tym sporo razy na forum.
Poza tym nic się z licznikiem nie dzieje? tylko wskaźnik , poziomu paliwa coś zaniemógł, tak?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 17 maja 2012, o 22:50

Wskaźnik paliwa i wskaźnik temp. Leży sobie przez większość czasu, czasem podbije do tych 60 i wsio. 70 to nie pamiętam kiedy ostatnio zobaczyłem.
Termostat sprawdzony, działa, temp. oleju na MFA też w normie, wentylator się włącza wtedy kiedy powinien, generalnie tylko tyle że wskazówka leży. Tak się obie zglebiły do kompletu
Sprawdzałem czy może przestał się masować, ale mój Motometer nie ma z zewnątrz żadnego kabelka od masy
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dopel » 18 maja 2012, o 11:41

kolego tez tak miałem i przeczyściłem styki na czujniku tam gdzie termostat 4 piny oraz do domu na noc deskę i poprawiłem luty od wskaźnika i od tej pory mam gites majonezik :) aż miło patrzeć jak wskazówka rośnie wraz z pochłanianymi kilometrami i zatrzymuje się na 90 :) szkoda tylko że nie rośnie tak od paliwa :) i nie chodzi mi o błąd pływaka ;)
dopel
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lip 2011, o 22:26
Lokalizacja: j-w

Postprzez Opik » 18 maja 2012, o 16:01

przeczyściłem styki od czujnika temp, wieczorem będę śmigał to zobaczę czy coś się zmieniło czy nie
licznik spróbuje na podmiankę od kogoś podebrać, będę wiedział czy licznik poległ czy coś z czujnikiem

masakra z tą elektryką
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 25 gości