wygłuszenie golfa

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

Postprzez slawek5t » 6 lis 2012, o 17:36

gello1 napisał(a):widzę, że nie zaglądałeś do mojego tematu

Nie sposób przegladac wszystkie tematy. Ale już zerkam ;)

gello1 napisał(a):DRUCIARSTWA u Mnie nie będzie

Tak trzymać :ok:
Ostatnio widziałem jak gość na mieście miał przez CAŁĄ długość progów piankę :D aż po kilka cm na zewnątrz wystawała, takimi bąblami :D masakra :) podłoge pewnie miał jeszcze fajniejszą.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

 

Postprzez skolar » 7 lis 2012, o 08:32

koledzy a gdzie można kupić taki filc do wygłuszenia oprócz allegro , w jakim sklepie??
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez bogib184 » 7 lis 2012, o 11:10

Zakręć się Kolego w sklepach/punktach, gdzie mają farby, lakiery, szpachle, dobierają lakier do aut :) Tam można dostać wygłuszające akcesoria, przynajmniej u mnie :)
Koledzy, co do wytłumiania hałasu, bdb efekty przynosi po prostu mieszanie różnych materiałów. Z doświadczenia wiem (w pierwszym golfie 3), że świetny efekt dała taśma dekarska po całości podłogi, nadkola, bagażnik, tylne słupki, a na to filc samoprzylepny z warstwą alublachy :) Efekt więcej jak zadowalający. Chodzi, e każdy materiał wyłapuje innej częstotliwości dźwięki i jak pomieszamy, to efekt się kumuluje. Co do mat bitumicznych stosowanych w CA, to tak jak ktoś tutaj napisał - one mają usztywnić blachę, odbić dźwięk, żeby na TermLabie wywaliło więcej cyferek :D , a efektu , że jest ciszej w środku wcale znacząco nie odczujemy. Co do mat Dynamata Xtreme, są dobre, ale nie koniecznie mają najlepszy stosunek cena/jakość. Można zastosować nieco tańsze Stingera, GMS, STP polecam, bo efekt bardzo zbliżony, a w kieszeni zostanie sporo dolarów :D
Pomogę w montażu i wyborze sprzętu Car Audio :)
Clarion DRX-788 RUSB>Helix Esprit H400>Phase CFS 165>Helix B2 Precision>Phase CFS Tweeter>Helix H1000 Esprit>u-Dimension RM 210SL
bogib184
Gaduła
 
Posty: 652
Dołączył(a): 16 maja 2012, o 13:13
Lokalizacja: MAZOWSZE

Postprzez Opik » 7 lis 2012, o 14:14

elastyczne maty bitumiczne które można ściągnąć widelcem usztywniają blachy? WTF :zdziwko:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bogib184 » 7 lis 2012, o 16:57

Które maty ściągnąłeś widelcem ? Chyba, że kupiłeś badziew po 4 PLN za sztukę, nie odtłuściłeś powierzchni, nie podgrzałeś, aby klej należycie złapał. Mata zwiększa masę płata blachy, zmienia też jej podatność na wpadanie w rezonanse. Zanitowałem otwór technologiczny blachą 0,7 mm - bardzo wiotka, po nałożeniu już jednej warstwy twardej maty (nałożyłem 2) jest tzw. beton.
Pomogę w montażu i wyborze sprzętu Car Audio :)
Clarion DRX-788 RUSB>Helix Esprit H400>Phase CFS 165>Helix B2 Precision>Phase CFS Tweeter>Helix H1000 Esprit>u-Dimension RM 210SL
bogib184
Gaduła
 
Posty: 652
Dołączył(a): 16 maja 2012, o 13:13
Lokalizacja: MAZOWSZE

Postprzez Opik » 7 lis 2012, o 18:50

Które? A proszę Ciebie fabryczne z podłogi jak się dobierałem do blachy żeby przygotować miejsce pod wyspawanie. To co nie poszło w ten sposób bez problemu zeszło małym dłutkiem. I to w dwóch samochodach
Człowieku, otwór technologiczny. Przy takiej powierzchni zarzyganej matą to tektura będzie jak beton. Wsadź jeden kawałek blachy w imadło, drugi z matą też w imadło i się pobaw na skręcanie/wyginanie.
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez gello1 » 8 lis 2012, o 16:41

Dziś wygłuszyłem podłogę SOLIDNIE :shock:

relacja foto:
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez slawek5t » 8 lis 2012, o 17:00

Jest okej :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez bogib184 » 8 lis 2012, o 20:32

Nie zrozumiałeś Opik... chodzi o usztywnienie blachy od wpadania w rezonanse (popatrz o czym były posty najpierw) w zabawie w CA, a nie o wyginaniu blachy w yebadle :lol: Ktoś poruszył ten temat i to się do tego odnosiło, nic więcej. Przecież nie mówię, że mata bitumiczna uchroni Cię podczas dzwonu, żeby karoseria się nie pogięła :-D To co jest na podłodze fabryczne, a mata np. STP, to raczej kiepskie porównanie, spróbuj oderwać ją po przyklejeniu na odtłuszczoną powierzchnię i nałożoną przy pomocy opalarki :lol: Jak byś miał całe auto wyklejone i chciał to usunąć, to z tydzień byś nie wyłaził ze środka, żeby do czysta obskoczyć ;-)
Pomogę w montażu i wyborze sprzętu Car Audio :)
Clarion DRX-788 RUSB>Helix Esprit H400>Phase CFS 165>Helix B2 Precision>Phase CFS Tweeter>Helix H1000 Esprit>u-Dimension RM 210SL
bogib184
Gaduła
 
Posty: 652
Dołączył(a): 16 maja 2012, o 13:13
Lokalizacja: MAZOWSZE

Postprzez Opik » 8 lis 2012, o 22:05

bogib184, usztywnienie blachy to jest usztywnienie blachy i o tym była mowa, jeżeli chodzi nałożenie maty żeby blacha nie wpadała w wibracje to co innego ;)

gello1, świetnie zrobione. Cieplej teraz będzie :super:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez gello1 » 8 lis 2012, o 22:27

Opik napisał(a):gello1, świetnie zrobione. Cieplej teraz będzie

ciszej też :-?
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez prezesik » 8 lis 2012, o 23:36

gello1, a jak się ma sprawa z zapinaniem tylnych boczków na nadkolach plastikowymi klipsami? Ja niestety nie mogłem założyć klipsów, bo było zbyt grubo.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości