Powinieneś mieć z prędkościomierzem takim samym, czyli od 20-220, ponieważ będziesz miał przekłamania, a kolejną rzeczą jest to, że wartość licznika najlepiej jakby miał taką samą wartość WGSZ. U Ciebie powinna chyba być 3838. Spradzisz to wchodzą w menu serwisowe licznika i odczytując 1 wartość (powinny byc 4 liczby):
- Kod: Zaznacz cały
Tryb serwisowy licznika.
- wciśnij przycisk do kasowania kilometrów i go trzymaj
- następnie włącz, wyłącz i ponownie włącz zapłon
- teraz zwolnij przycisk do kasowania kilometrów. Pojawi się cyfra "1".
- przyciskaj przycisk do kasowania kilometrów, pomiędzy liczbami "1" - "8"
Oznaczenia poszczególnych numerów
1. Distanse impulse number. - liczba impulsow na 1km.
2. Opcja wyswietlania czasu. 1 lub 3
3. Funkcja nalicznia licznika / nr. WGSZ (potrzebne tylko do produkcji).
4. Liczba cylindrow.
5. Test segmentow wyswietlacza.
6. Nalicznia impulsow podczas jazdy. Max 9999.
7. Cyfrowy obrotomierz. (wybrać opcję 7 i uruchomić silnik)
8. Wersja oprogramowania (potrzebne tylko do produkcji).
Napisz jaką masz wartość WGSZ i jaki masz przebieg, bo możliwe, że mam pasujący licznik z MFA o ile Cię on interesuje.