Zablokowane pasy bezpieczeństwa

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

Zablokowane pasy bezpieczeństwa

Postprzez PiJey88 » 19 cze 2009, o 13:52

Kupiłem wczoraj czerwone pasy z XX J, wszystkie 4 sztuki są zablokowane, nie da się ich wysunąć, myślałem ze po zamontowaniu na auto coś się odblokuje, ale nadal lipa. Jak to z nimi jest? jak je odblokować? ewentualnie rozebrać?

Druga sprawa ze przednie mają odpięty napinacz pirotechniczny, czy istnieje możliwość przełożenia napinacza z moich starych pasów? Jak to zrobić aby nic nie uszkodzić?
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Zablokowane pasy bezpieczeństwa

 

Postprzez Legionista » 19 cze 2009, o 14:02

Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez PiJey88 » 19 cze 2009, o 14:07

Legionista, :padam: :padam: :padam:
Dzięki wielkie, idę do garażu z tym powalczyć, a wiesz coś na temat tych napinaczy? da się je przełożyć?
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Legionista » 19 cze 2009, o 14:39

Spoko. daj znac jak ci poszło.
Co do napinaczy to niestety nic nie mam
Ale pamiętaj o rozłączeniu akumulatora
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez marcinkoz2910 » 20 cze 2009, o 20:17

Tutaj jest trochę informacji na temat budowy i zasady działania napinaczy

--> http://bluesbreaker.w.interia.pl/nap.html
--> http://airbag.com.pl/systemy/artykul.htm

To ma za zadanie rozjaśnić co i jak działa i jak jest zbudowane

Jeśli w oplu można to i tutaj w Golfie też --> http://forum.opel24.com/printview.php?t=25390&start=0

Ale ma być max bezpieczeństwo Odłączony Aku :!:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez PiJey88 » 20 cze 2009, o 20:21

marcinkoz2910 napisał(a):Ale ma być max bezpieczeństwo Odłączony Aku

one są bierne, tzn nie podłączone do elektryki w samochodzie, wystrzelą przy mocnym szarpnięciu np podczas wypadku
marcinkoz2910 napisał(a):Jeśli w oplu można to i tutaj w Golfie też

Tyle wiem :-P Nie wiem jak je odpiąć od zwijacza pasów ;-)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcinkoz2910 » 21 cze 2009, o 00:23

PiJey88 napisał(a):one są bierne, tzn nie podłączone do elektryki w samochodzie, wystrzelą przy mocnym szarpnięciu np podczas wypadku
czyli takie jak u mnie masz

ja to oglądałem kiedyś ale nie rozbierałem bo pisze na tym żeby nie dziubać do tego z opisu tego na tych stronkach wynika że ładunek jest w tym zbiorniku w progu z niego wychodzi zbrojony wąż z zapewne linką która łączy się ze zwijakiem pasów

Nie mam fotki co by poglądowo popatrzeć na to jak ten przewód wchodzi do zwijaka pasów ale myślę że chwilka zaznajomienia się z pasami i odpowiedni sprzęt i można to rozmontować :-| no chyba że to nie jest rozbieralne a pasy są jednorazowe :niepewny: a napinacze wystrzelone z tych XX J ktoś jakoś od montował i twierdził że są sprawne
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez PiJey88 » 21 cze 2009, o 20:30

w ostateczności zamontuje bez tych napinaczy, ale jeśli je już mam to szkoda ich nie założyć. Czekam więc dalej, może ktoś jednak już przy tym dłubał i "uchyli rąbka tajemnicy" :hyhy:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości