Zbliża się zima... zamarzające klamki

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

Postprzez pullup1 » 28 lis 2010, o 10:46

do wazeliny technicznej łapie się brud i inny syf, ja używam smaru silikonowego w aerozolu, zamki nie zamarzają i uszczelki tez nie łapią drzwi
pullup1
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 lut 2009, o 18:16
Lokalizacja: DDZ

 

Postprzez bla.zej » 28 lis 2010, o 12:53

Ja wczoraj wyciągłem klamkę razem z tym mechanizmem, przesmarowałem suchym smarem w sprayu, i dzisiaj rano znowu złapało :-x
Nie wiem, chyba ten smar jest do dupy...
bla.zej
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 8 wrz 2009, o 20:49
Lokalizacja: z Polski

Postprzez gello1 » 28 lis 2010, o 14:07

bla.zej, to nic nie da bo masz wilgoć w całym zamku. A teraz żeby ją usunąć trzeba wyjąć zamek i wysuszyć go w domu. A później nasmarować i zapomnieć. JA zrobiłem to w lecie jak zakładałem centralny(elektryczny) wysmarowałem zameczki i teraz tylko cyka:P. O takich rzeczach najlepiej pamiętać jak jest ciepło.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez Bradley » 28 lis 2010, o 14:49

bla.zej napisał(a):Ja wczoraj wyciągłem klamkę razem z tym mechanizmem, przesmarowałem suchym smarem w sprayu, i dzisiaj rano znowu złapało :-x
Nie wiem, chyba ten smar jest do dupy...

To nie klamka jest problemem a zamek a dokladniej jak otworzysz drzwi to widac cyngielek ktory chwyta w karoserii drzwi takie metalowe U i jak zapadnie to drzwi sie trzymaja i nie otwieraja podczas jazdy.
Jak zamarznie to cyngiel nie odskakuje i drzwi nie da sie otworzyc. Tylko rozebrac, wyczyscic, wysuszyc i nasmarowac.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez bla.zej » 28 lis 2010, o 16:34

Bradley, Czyli trzeba wyjąć ten element który jest jeszcze przykręconym takim płaskownikiem który jest zamocowany w pionie, tak aby dostać się do zamka, tak ?
bla.zej
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 8 wrz 2009, o 20:49
Lokalizacja: z Polski

Postprzez Bradley » 2 gru 2010, o 21:59

Zamek o ile pamietam jest na torxa T25, tapicerke oczywiscie trzeba zdjac, trzeba tez odkrecic klamke i wyjac wkladke zamka i manewrowac tak zeby wyjac caly zamek :)
Ogolnie masakra, zeby wyjac, a potem wlozyc :)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez darkker » 3 gru 2010, o 03:12

Opcja dla tych co mają garaż
Wyciagnąc zamek dokładnie wyczyścić najlepiej zamoczyć w WD-40. Na drugi dzień dobrze przemuchać powietrzem i wysuszyć najlepiej opalarką z rozsądnej odległości. Potem iśc do apteki kupić glicerynę (1,50 gr)i wszystki mechanizmy przesmarować gliceryna. Ja tak robie od kilku lat nie tylko w golfie inie mam problemów :super:

Bradley, przy browarku nigdy sie nie dłuży :-D
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez terms » 7 gru 2010, o 12:24

pullup1 napisał(a):do wazeliny technicznej łapie się brud i inny syf, ja używam smaru silikonowego w aerozolu, zamki nie zamarzają i uszczelki tez nie łapią drzwi


Zapewne :lol: , tyle że nie nakłada się jej kilogramami i odpowiednio rozprowadza. Starcza raz na zime, a aerozol musi być bardzo wydajny i pewno nie wietrzeje. Jaka cenna bo puszke wazeliny nie zużyjesz dotego typu prac przez 12lat (mowa o 1 aucie).
terms
Badacz tematu
 
Posty: 167
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 14:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez nitek » 7 gru 2010, o 12:36

Ja u siebie rozebrałem zamek od kierowcy wymylem caly w bezynie ekstrakcyjniej potem zalalem go olejem do silnikow i nawet przy -15 mogłem otworzyc drzwi
KONSERWACJA PODWOZIA ,SPAWANIE UKŁADÓW WYDECHOWYCH 691-123-441
Avatar użytkownika
nitek
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 22 mar 2009, o 18:04
Lokalizacja: Legnica

Postprzez mani51 » 7 gru 2010, o 17:51

olej silnikowy prędzej czy później spłynie i będziesz miał zamek niesmarowany...faktycznie nie będzie miało co wtedy zamarznąć ale i szubcie wszystko się zużyje :-)
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości