to proste.. powiedz tylko czy kierownica z poduszka czy bez?? jesli bez to demontujesz sygnal, odkrecasz ja kluczem nasadowym, najlepiej zeby ci ktos ja przytrzymal i zdejmujesz ja.. rozpinasz kostki z manetek(tylko pamietaj ktore gdzie byly), no i odkrecasz manetli, bodajze na 3 srubach sa na plaski srubokret, zdejmujesz je i ot cala robota najlepiej zaznacz sobie przed ta robota ustawienie kierownicy zeby potem skrzywiona nie byla.
Witam. Ja mam kierownice z poduchą i dodam tylko od siebie, że u mnie oryginalnie jest zaznaczone położenie kierownicy (kreska i kropka). Więc nie trzeba się niczym martwić:)
słuchajcie, a jeśli chce tylko kierownicę przekręcić o jeden ząbek (bo po zbieżności minimalnie, naprawdę minimalnie krzywo ale drażni), to muszę coś odpinać z kabli czy da się bez? Kiera bez poduchy
[quote="Opik"]słuchajcie, a jeśli chce tylko kierownicę przekręcić o jeden ząbek (bo po zbieżności minimalnie, naprawdę minimalnie krzywo ale drażni), to muszę coś odpinać z kabli czy da się bez? Kiera bez poduchy[/quote nie masz zadnych kabli do odpinania....