LINK4 zniżki OC? prawda czy mit?

W tym dziale piszemy tematy zwiazane z wypadkami.

Moderator: Moderator

Postprzez Ekspert_Link4 » 16 gru 2011, o 16:58

Starscream, jeśli zostałbyś wezwany przez ubezpieczyciela do pokrycia części lub całości kosztów, ze względu na podanie nieprawdziwych informacji w kwestionariuszu, mógłbyś w tej sytuacji powołać się na rozmowę z konsultantką. Na podstawie zapisów rozmów, sprawa bardzo szybko zostałaby rozwiązana. Każda z rozmów, podczas której zawarto umowę musi być przechowywana przez okres 24 miesięcy, więc masz możliwość wglądu w rozmowę przez cały okres trwania polisy i nawet rok po nim (najdłuższy czas na jaki zawierane są polisy OC, to ustawowe 12 miesięcy).

Oczywiście służę pomocą w razie dalszych pytań.
Ekspert_Link4
 

 

Postprzez K@mil » 16 gru 2011, o 17:23

Ekspert_Link4, wysłałem Ci prywatną wiadomość w sprawie AC :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez starscream » 16 gru 2011, o 17:24

A znajomi mówili skoro tak Ci wyliczają to bierz i nie wnikaj...no cóż zrobić teraz:) po fakcie :)
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Postprzez radomiak » 16 gru 2011, o 22:34

Ekspert_Link4 napisał(a):Wychodzi na to, że mogłeś zostać wprowadzony w błąd przez konsultantkę naszą konsultantkę, która po prostu przeinaczyła tę zasadę szacowania zniżek



starscream napisał(a):Niestety w takim razie na infolinii wprowadzono mnie w błęd dwukrotnie.


Ekspert_Link4, to kogo wy tam macie na tej infolini 2 razy wprowadzic klijenta w blad :!:
moim zdaniem ktos tu klamie(ale to dziwne ze 2 osoby mowia to samo chyba ze taki maja prykaz) albo te panie albo ty podpisujemy umowe mowimy co klient chce uslyszec a w razie wu wmawiamy mu ze zle nas zrozumial i niech sie buja sam z problemem :super: a kasa z ubezpieczenia jest ,bo przecierz klijent jest u nas :cwaniak:

po przeczytaniu tych postow bede odradzal wasza ubezpieczalnie znajomym za brak kompetencji nie jasne wytlumaczenia i bede podsylal ta strone do przeczytania
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Informacja

Postprzez Ekspert_Link4 » 20 gru 2011, o 11:58

Radomiak, w swojej odpowiedzi bazowałem jedynie na tym co pisał Starscream. Nie mam możliwości weryfikacji jego doniesień dopóty, dopóki nie będę znał numeru telefonu, z którego prowadzona była rozmowa. Na jego podstawie mógłbym dokonać odsłuchu rozmowy i jednoznacznie ocenić, a następnie odpowiedzieć Tobie i pozostałym forumowiczom czy konsultantka popełniła błąd, wyraziła się nie jasno, etc. Na razie mogę jedynie bazować na relacji jednej strony. Zaproponowałem więc podanie numeru na priv przez Starscreama i od tego uzależnione jest pełne wyjaśnienie sytuacji, które zadeklarowałem.

Zauważ też proszę, że w odpowiedzi dla Starscreama zaznaczyłem, iż każda rozmowa sprzedażowa, musi być przechowywana przez okres dwóch lat i Klient ma możliwość wglądu w nią, co w razie wystąpienia opisanej przez Ciebie sytuacji byłoby bardzo mocnym argumentem za stanowiskiem Klienta, gdyby skierował sprawę do rozpatrzenia przez Sąd, Rzecznika Ubezpieczonych, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny czy jakąkolwiek inną instytucję rozstrzygającą tego typu przypadki.
Ekspert_Link4
 

Postprzez k-m-r1 » 20 gru 2011, o 16:41

Ekspert_Link4, ja powedzmy wiem jak takie calsenter działa
nie pytaj skąd znam i z jakiej strony czy to konkretnie twoja firma czy windykacja...
wszystko działa podobnie
zarobisz prowizje od sprzedanego produktu
dlatego pani była tak uprzejma i poinformowała o prowadzeniu pojazdu..
niestety takie są ralia tylko ta pani która siedzi ze słuchawką jej to bardziej dynda niż tym przedstawicielom z własnym punktem sprzedaży bo trzeba go utrzymać z prowizji a jak ekniesz to takie pzu sie wycofuje z licencji i już tyle nie sprzedaż
w miastach chodliwe jest cal senter ale mniejsze wioski zdominowały punkty
każdy ma prowizje i jest to w punkcie nawet 20% ale inie ma przemiału
w calsenter jest jakies 0.1 do 2-3 % zalerzy jaki projekt dzwonisz czy ile daje klijent

8-)
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Ekspert_Link4 » 21 gru 2011, o 17:44

K-m-r-1, dlatego właśnie zabezpieczeniem dla konsumenta jest w takich sytuacjach nagranie rozmowy. Wszyscy konsultanci są też wyrywkowo kontrolowani pod kątem rzetelności przekazywanej oferty, co zmniejsza ryzyko wystąpienia przytaczanej tu sytuacji. Jeśli natomiast pojawiają się sygnały od konsumentów, takie jak opisane przez Starscreama – jak widzisz w tym wątku, deklarujemy pomoc w wyjaśnieniu sytuacji, jej weryfikację i zabezpieczenie interesów klienta. Zawsze w przypadku wątpliwości jesteśmy do Waszej dyspozycji – na forach, blogu czy Facebooku.

W przypadku dalszych pytań zachęcam do kontaktu.
Ekspert_Link4
 

Postprzez starscream » 30 gru 2011, o 15:57

Ja ze swojej strony dodam tylko na zakończenie że prawie dwa tygodnie biegałem po Krakowie aby uzyskac pomoc co do opisywanej tu sprawy łącznie z odwiedzeniem Partnera Linka 4 i tak infolinia swoje jeden Partner swoje inny że nie wie, inny że na infolinie a tam cuda na kiju, jedyną pomoc jaką otrzymałem to po założeniu TUTAJ tego tematu, niestety juz po fakcie.
Avatar użytkownika
starscream
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 9 gru 2011, o 14:40
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Wypadki / Odszkodowania / Ubezpieczenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości