Jeśli chcesz ekonomicznie to szukaj 1,8 ABS (90KM) niezła dynamika i właściwie silnik nie do zajechania... a jeśli chcesz trochę się powozić przez duże P
to zdecydowanie 2,0 16V czyli popularnie ABFik... powiem ci, że niejedna Audica czy BMKa się zdziwiła w konfrontacji... przy 140 km/h wciskasz gaz i autko żwawo przyspiesza, co wynika z tego, że moment maksymalny występuje przy stosunkowo wysokich obrotach - ok.4500.... Wada to niestety droższe części-przykładowo duże tarcze w przednich kołach - wymiana na ATE kosztowała mnie ok. 1000 zł więc dobrze pomyśl i przekalkuluj... także dojazdy na przykład do pracy to ważna sprawa... do niedawna dojeżdżałem Ibizką za ok.8l LPG a teraz muszę dojeżdżać golfikiem przy spalaniu LPG nieco ponad 10l co przy 100 km dziennie bije po kieszeni... Przemyśl, przekalkuluj... jeśli będziesz miał możliwość przejażdżki próbnej to ABFa śmiało kręć powyżej 4000 obrotów a poznasz jego zalety, przy niskich obrotach lepsze wrażenie robi silnik 2,0 8V