TDI Czy GTD

Kupujesz Golfa ? - Tu uzyskasz odpowiedzi na pytania, które Cię dręczą przed jego zakupem.

Moderator: Moderator

TDI Czy GTD

Postprzez Golf92 » 19 sie 2014, o 09:09

Interesuje mnie czy lepiej kupić golfa w tdi czy gtd do modów ?
Chodzi mi o podniesienie mocy w silniku .
GTD jak słyszałem jest najbardziej ropożerny , tylko najlepszy do podniesienia mocy.
W TDI słyszałem ,że nie obędzie się bez komputera.
Chcę podnieść moc nie za wielkim kosztem oraz tak aby spalanie się nie zwiększyło , czy jest to możliwe?
Oraz jak to jest z tym komputerem do tdi , ile w tych czasach może on kosztować?
Golf92
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7 lis 2013, o 19:46
Lokalizacja: Kalisz

TDI Czy GTD

 

Postprzez Pozor » 19 sie 2014, o 18:41

yyy ogólnie to oby dwa silniki na modach dużo ropy pobierają, A co do modów to , musisz określić co chcesz czy tanio i efektywnie czy drogo ale z przytupem ;-) , 1 opcja to TD tam bardzo tanio osiągniesz 110 KM a po lekkiej inwestycji , 190/200 KM też nie jest problemem , z tym ze to liczy się z kosztami ok.5000 zł , przy modzeniu tdi licz 2x tyle z , mimo to że masz już lepszy osprzęt to i tak ceny za graty do modów biją na głowę te od TD , w tdi przy ostrym modzeniu tak , powyżej 150 KM komplet od VR6 się ślizga , także bardziej opłacalny jest TDI PD a to już koszta powyżej 5 tyś , samo modzenie 1z/AFN to pompa,wtryski,(opcjonalnie zmiana ecu na 16 bit),na bank w późniejszym etapie zmiana sprzęgła,zmiana turbiny na BRD lub coś innego,FMIC,program dobry,wydech przelot. itd. W TD masz też dużo roboty ale mniejszym kosztem i wg. mnie dające więcej frajdy, A mianowicie kup drugiego golfa tdi na części bo potrzebny będzie cały dół silnika (prócz tłoków) w raz z rozrządem, skrzynia biegów tdi wraz ze sprzęgłem,potem już sprawy TD czyli zmiana turbiny najlepiej na GARRETT T3 ,mody pompy ,zmiana wtrysków,FMIC,wydech przelotowy,zwiększenie boosta, itd. mimo to ze lista jest obszerna to TD jest tańszy w modach . Ale ty wybierzesz jak chcesz :mrgreen:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez trojeczkaGT » 19 sie 2014, o 18:42

nie GTD a TD to raz ;p

dwa TD nazwijmy to tuningujemy "srubami"

TDI tuninguje sie wlasnie dodatkowo w jego komputerze

komputer przerobiony przez kogos kosztuje cos kolo 400 500 zalezy jakie moce i kto robil mod

ja bede zbieral bo moj komputer chyba padl ;/ narazie bede jezdzil zobaczymy jak bedzie
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf92 » 19 sie 2014, o 20:29

Powiedzcie mi jak w td podniósłbym moc do takich 110 koni ile ropki by łykał , bo słyszałem też różne opinie na ten temat

I jak sprawdzić mniej więcej czy silnik TD nie jest już kompletnie zniszczony i czy wytrzyma takie zwiekszenie mocy?
Golf92
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7 lis 2013, o 19:46
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez trojeczkaGT » 19 sie 2014, o 21:41

jezeli nie stac Ciebie na 6 L ON to lepiej nie modzic ;) no widac po silniku ile wytrzyma jeszcze
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pozor » 20 sie 2014, o 10:37

nie gdybaj ;p , 6 L to przy ostrym pałowaniu i to trzeba się postarać , a zrobienie 110 KM w TD to kwestia podniesienia boosta i pogrzebania w pompie :hyhy: Jeżeli chcesz zobaczyć czy TD jest ok to najpierw zobacz czy koło pasowe kiwa się na boki jeżeli tak to czop wału do szlifu (wada fabryczna) najlepiej jakbyś odpalał zimny silnik wtedy będziesz wiedział jak obroty trzyma i jak gra ,sprawdź czy turbo nie gwizda , i ewentualnie luzy na wirniku , jeżeli będzie wszystko git to śmigaj z modami i będziesz zadowolony ,
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)


- - -



Powrót do Zakup kontrolowany - Kupujemy Golfa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości