yyy ogólnie to oby dwa silniki na modach dużo ropy pobierają, A co do modów to , musisz określić co chcesz czy tanio i efektywnie czy drogo ale z przytupem
, 1 opcja to TD tam bardzo tanio osiągniesz 110 KM a po lekkiej inwestycji , 190/200 KM też nie jest problemem , z tym ze to liczy się z kosztami ok.5000 zł , przy modzeniu tdi licz 2x tyle z , mimo to że masz już lepszy osprzęt to i tak ceny za graty do modów biją na głowę te od TD , w tdi przy ostrym modzeniu tak , powyżej 150 KM komplet od VR6 się ślizga , także bardziej opłacalny jest TDI PD a to już koszta powyżej 5 tyś , samo modzenie 1z/AFN to pompa,wtryski,(opcjonalnie zmiana ecu na 16 bit),na bank w późniejszym etapie zmiana sprzęgła,zmiana turbiny na BRD lub coś innego,FMIC,program dobry,wydech przelot. itd. W TD masz też dużo roboty ale mniejszym kosztem i wg. mnie dające więcej frajdy, A mianowicie kup drugiego golfa tdi na części bo potrzebny będzie cały dół silnika (prócz tłoków) w raz z rozrządem, skrzynia biegów tdi wraz ze sprzęgłem,potem już sprawy TD czyli zmiana turbiny najlepiej na GARRETT T3 ,mody pompy ,zmiana wtrysków,FMIC,wydech przelotowy,zwiększenie boosta, itd. mimo to ze lista jest obszerna to TD jest tańszy w modach . Ale ty wybierzesz jak chcesz