Zakup pierwszego golfa

Kupujesz Golfa ? - Tu uzyskasz odpowiedzi na pytania, które Cię dręczą przed jego zakupem.

Moderator: Moderator

Zakup pierwszego golfa

Postprzez keflar » 15 mar 2014, o 11:07

Czesc forumowicze
Jestem mlodym kierowca i chcialbym sobie kupic na pierwszy samochod golfa 3 lecz jestem zielony w tym jakie egzemplarze sa warte uwagi, na co patrzec przy zakupie i nie mam pojecia jaka wersje silnikowa kupic.
Spodobaly mi sie diesle z racji tego ze kazdy w rodzinie ma diesla i jest po prostu wygodny, mozna spokojnie cala wies przejechac na piatym biegu i nie trzeba krecic ich do wysokich obrotow by mial wysoki moment obrotowy ale niestety diesle maja niekiedy ogromne przebiegi.
Szukalem tez benzyny najlepiej z gazem, lecz nie wiem jaka wersje silnikowa wybrac, te najslabsze 1.4 pala tyle samo co 1.6 i maja strasznie ubogie wyposazenie.
Prosilbym o pomoc forumowiczow w wyborze.
Podaje tutaj linki golfow ktore mnie zainteresowaly
http://tablica.pl/oferta/golf-iii-joker ... 508eH.html

http://tablica.pl/oferta/ladny-zadbany- ... 5ii6B.html
keflar
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 mar 2014, o 10:51
Lokalizacja: Częstochowa

Zakup pierwszego golfa

 

Postprzez trojeczkaGT » 15 mar 2014, o 11:56

licz sie z tym ze prawie kazdy golf bedzie mial kolo 300 000 tys +- 50 000 bo auto ma 20 lat srednio a ze na liczniku ma 170 000 lub 200 000 to moze miec, jak golfem jezdzil jakis baran to przy przebiegu 150 000 moze juz byc szrot, trzeba ogolnie ogladac golfa pod kontem progow, podlogi i blachy ktora trudno ewentualnie wymienic, jak widzisz golfa wypucowanego z czystym silnikiem to ogladaj go dwa razy dokladniej czy nie ma wyciekow,

ten zielony jest ladniejszy bo ten jasny niebieski taki nie bardzo i te lampy swiecace jakby chcialy a nie mogly.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez keflar » 15 mar 2014, o 12:31

Chcialbym wlasnie jak najbardziej utrzymanego w oryginale golfa, gdy widze jakies chinskie lampy czy niestandartowe wydechy lub co najgorsze obnizone zawieszenie to nawet dalej nie ogladam.
Ten zielony golf jest naprawde interesujacy, wydaje mi sie ze jest od prywatnego wlasciciela nie od handlarza wiec nie bedzie chcial na mnie zarobic lecz sprzedac samochod.
troche mam do niego daleko wiec napisalem mu wiadomosc w jakim stanie sa podzespoly.
Jezeli chcialbym zbic cene to na co musialbym patrzec, prosilbym o dalsze porady
keflar
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 mar 2014, o 10:51
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez trojeczkaGT » 15 mar 2014, o 12:38

jezeli mowimy o tym zielonym i stan bedzie jak na zdjeciach (chociaz widac ze myty i kola odswierzane) to moze te 300 zl zejdzie na paliwo do domu, szukaj cos kolo siebie moze blizej :D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez keflar » 15 mar 2014, o 13:14

nie no on jest stosunkowo blisko, 30 kilometrom moze troche wiecej mam do niego, dalej nie szukam nie ma sensu.
to prawda widac ze myty ale chociaz nie widac na pierwszy rzut oka ze to jakis lump bez progow czy z krzywymi felgami.


http://tablica.pl/oferta/vw-golf-1-9-td ... 5ipI5.html

tutaj golf w dieslu po remoncie silnika, widac ze mial stluczke z przodu ale jest mozliwosc negocjacji.

jest jeszcze fajny golf w gazie z silnikiem 1.8 od takiego pana gdzie zostawiam rower kiedy ide na pociag do szkoly za 1800zl, ten pan ma go od ponad 8 lat nawet moze wiecej bo gaz za niedlugo wychodzi lecz wiem ze jest zadbany bo widze go codziennie gdzie co pare dni go wietrzy, czysci i ogolnie to jego oczko w glowie, przebiegu nie ma az takiego ogromnego bo on do pracy jezdzi pociagiem ze mna w te sama strone ale jest problem bo on tak chcialby sprzedac dopiero za jakis czas bo jeszcze nie myslal nad zmiana samochodu.
keflar
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 mar 2014, o 10:51
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Neizok » 15 mar 2014, o 17:23

Powiem na swoim przykladzie :) jakbym miał kupować jeszcze raz mojego pierwszego golfa to kupowałbym 2.0 w gazie w full opcji. Klimatyzacja, wspomaganie to podstawa, do tego elektryczne szyby itp.
Nie napalaj sie odrazu na auto, lepiej troszke poczekac i kupic cos naprawde sensownego. Ja kupilem swojego za 3 tys a wsadzilem w niego kolejne 3 lub 4. I tak z perspektywy czasu wolalbym odlozyc ta kase miec te 6-7tys i kupic zadbanego golfa w ktorym nie ma tyle do roboty.
Avatar użytkownika
Neizok
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 10 lip 2013, o 00:11
Lokalizacja: Kraków

Postprzez keflar » 15 mar 2014, o 23:58

w sumie masz swieta racje.

czesci sporo kosztuja a i jak sam nie bede potrafil ich wymienic to jeszcze dojdzie mechanik do ceny.


otomoto.pl/show?id=C32248626

tutaj widze w miare zadbanego golfa, w dodatku jest zlokalizowany w mojej wiosce wiec moge sobie nawet rowerkiem podjechac.

facet pisze ze po wymianie tarcz, sprzegla i rozrzadu, jak ewentualnie sprawdzic to czy zostalo wymienione?

pojade chyba jutro sam bo nie chce wujka ciagac po ludziach w niedziele, jezeli znajde jakies usterki to moze za 3000 by poszedl.
keflar
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 mar 2014, o 10:51
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Golf Maniak » 16 mar 2014, o 00:00

Przedewszystkim patrz na stan blacharski(niestety ale golfy lubią gnić).Więc tylnia klapa łączenie błotników z progami (główne miejsca podatne na korozję w golfach).Jeśli chodzi o gamę silników osobiście z benzynowych polecałbym 1,6 101konną jednostkę jeśli chodzi o diesle myślę że 90konna i 110konna jest jak najbardziej udaną jednostką(wolnossąca jednostka zbyt mułowata jak dla mnie osobiście).
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 16 mar 2014, o 00:27

keflar tarcze i rozrzad mozesz organoleptycznie czyli na dotyk bedziesz czul jakie sa tarcze a pasek rozrzadu bedziesz widzial czy widac sznurki lub popekana gume bo i takie sa haha ten zielony z pierszego postu byl fajny
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 16 mar 2014, o 13:52

keflar napisał(a):otomoto.pl/show?id=C32248626

tutaj widze w miare zadbanego golfa, w dodatku jest zlokalizowany w mojej wiosce wiec moge sobie nawet rowerkiem podjechac.


No super zadbany...

Zardzewiałe kielichy i jakieś kawałki dykty pod górnymi mocowaniami mcphersona. :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez kaldan » 17 mar 2014, o 09:52

Kolega pisał, że zielony ^^
kaldan
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 13:52
Lokalizacja: Kalisz


- - -



Powrót do Zakup kontrolowany - Kupujemy Golfa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości