air ride - koszt

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

air ride - koszt

Postprzez killah » 17 lut 2013, o 17:49

elo

mam kilka pytań odnośnie powietrznego zawieszenia.

1) Ile obecnie wynosi koszt części jeśli bym montował to wszystko sam? Aczkolwiek wolałbym gotowe elementy a nie rzeźba jakaś bo tutaj jestem dupa.

2) Czy to prawda że im niżej tym bardziej miękko? czy to blef? Mógłbym tym śmigać jak na gwincie czy by mi ciągle obcierało coś?

dzięki za pomoc
killah
 

air ride - koszt

 

Postprzez chomik » 17 lut 2013, o 17:50

czym wyżej auto tym poduszki bardziej napompowane czyli twardziej .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 17 lut 2013, o 18:12

pisz do usera Bula22
http://www.golf3.pl/bula22,u,13009.htm
w swoim Jahre sam zakładał air, obecnie składa zawieche do 2 czy 3 aut.
koszt ok 3k ale wszystko zależy jak pokombinujesz z częściami. za dużo z nim nie jeździłem po założeniu pneumatyki ale jest twardo. Czy nisko czy wysoko a tak jak napisał chomik, im wyżej tym większy beton
Ostatnio edytowano 17 lut 2013, o 18:41 przez trollu, łącznie edytowano 1 raz
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez killah » 17 lut 2013, o 18:25

jeśli miało by być tak że jest za miękko przy opuszczonym na max to może coś takiego jako rozwiązanie pośrednie zdało by egzamin?

http://www.airride-system.pl/pls-pneuma ... p-201.html
killah
 

Postprzez trollu » 17 lut 2013, o 18:34

killah napisał(a):za miękko

na air można o tym chyba zapomnieć :lol:
jak dla mnie do jazdy niedzielnej ok, na codzień nie do przyjęcia, plomby byś pogubił. no ale zależy co kto lubi, ja bym nie chciał taczki
ten system fajny, lambo podobno ma takie coś w standardzie żeby przez progi itp szło się przetoczyć. tein chyba też ma takie coś tylko trzeba jedno zero dodać na końcu
Ostatnio edytowano 17 lut 2013, o 18:36 przez trollu, łącznie edytowano 1 raz
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Paweu » 17 lut 2013, o 18:35

killah napisał(a):jeśli miało by być tak że jest za miękko przy opuszczonym na max to może coś takiego jako rozwiązanie pośrednie zdało by egzamin?

http://www.airride-system...rzod-p-201.html


IMHO nie wiem jaki jest sens takiego zestawu.. Jeśli przyjrzeć się pod kątem koszt/funkcjonalność to lepiej dołożyć $$ i pobawić się z airem...

BialyUst składa Aira do swojego mk3 możesz podbić do niego.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Bula22 » 17 lut 2013, o 18:57

moim zdaniem tez nie warto tego dawać:)
Bula22
Badacz tematu
 
Posty: 172
Dołączył(a): 17 gru 2010, o 17:34
Lokalizacja: Truskolasy

Postprzez killah » 17 lut 2013, o 19:32

http://www.airride-system.pl/zestaw-prz ... p-133.html

czy taki zestaw jest już plug and play? Czy jeszcze czegoś brak?
killah
 

Postprzez greg_117 » 17 lut 2013, o 21:17

kolega DOCENTY robi takie sprawy :)
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez Czesio207 » 18 lut 2013, o 00:25

Bajer fajny ;-) Tylko niewiem czy warto tyle takie coś wkładać :-D
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez Paweu » 18 lut 2013, o 00:30

Czesio207 napisał(a):Bajer fajny Tylko niewiem czy warto tyle takie coś wkładać


Nie warto... tak samo jak nie warto robić wielu innych rzeczy w takim starym trupie jakim jest golf iii :wstyd:

Mowa nie o tym czy warto tylko co/jak/ile.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez PiJey88 » 18 lut 2013, o 09:28

zakładając że opuszczone auto na poduszkach na maxa opiera się kołami o błotniki i siedzi zderzakami i progami na ziemi (bo o to chodzi w air) to jeśli chcesz jeździć na glebie musisz podpompować troszkę wyżej, ale za to wtedy masz miękko, więc koło na wybojach będzie przycierało, aby tego uniknąć musisz dać wyżej więc już gleby nie będzie, także masz do wyboru: nisko miękko + przycieranie lub wysoko + twardo, nie wiem jak spisuje się na zakrętach auto na air, głównie chodzi o sytuacje gleba + szybki ostry zakręt, czy auto będzie się wychylało na boki (jak na serii) + przycierało? bo teoretycznie jak mamy nisko to ciśnienie jest małe czyli jest bardzo miękko
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości