Amortyzatory, sprężyny, no i CENTYMETRY - help...

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Amortyzatory, sprężyny, no i CENTYMETRY - help...

Postprzez LaPiN » 24 sty 2009, o 20:01

Zamierzam zmienić zawieszenie ale mam problem:

Opis:
Mam golfa 1.8 Kat z 1997r - taki jak na ikonie po lewo.
Zawieszenie jest tak sztywne że mam juz tego dość - felgi krzywe (205/45/16) no i za bardzo trzęsie budą na wybojach.

jak Patrzę na TYLNE koła i nad nimi błotniki to bieżniki opon (patrząc prostopadle na górę opony ) to są one lekko schowane błotnikiem (ok 3mm) - czyli nie widze prześwitu między kołami a błotnikiem w górnej części.

Miedzy sprężynami są gumy usztywniające (3 na tylnej sprężynie od strony kierowcy a 2 z drugiej). łatwo sie domyslec że jakbym je wyjął to tył opadłby jeszcze niżej i byłby przechylony na lewą stronę :(

Ale do rzeczy...
Chcę cos z tym zrobić by:
- podnieśc tył - tak by prześwit był ok 5 cm a nie wyżej jak to jest w standardzie
- chce żeby sztywność tyłu była na srednim poziomie tzn żeby nie bujało na boki - przy czym jak wpadnę w dziure żebym nie czuł ostrego walnięcia
- Nie chce przepłacic no i nie chce gwintowanego zawieszenia
- Chcę normalny komfort jazdy za normalne pieniądze

Pytanie:
- Co kupić (spreżyny czy amory czy jedno i drugie)?
- jakiego koloru, jakiej marki, jakiego rodzaju?
- Czy moje alusy mają większą szansę na łagodniejsze traktowanie z nowym zawieszeniem?

Bardzo proszę o dokładną, poradę i wyjaśnienie...

Z góry dziękuję
LaPiN
Avatar użytkownika
LaPiN
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 13:10
Lokalizacja: wielkopolska

Amortyzatory, sprężyny, no i CENTYMETRY - help...

 

Postprzez TOMEK 84 » 24 sty 2009, o 21:57

a jakiego koleru masz zawieszenie?
ja polecil bym ci zawieszenie k&w zolte amory czerwone spręzynki jezdzi sie fajnie wiem bo sam na tym latam



pozdro
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez LaPiN » 25 sty 2009, o 14:06

no ja też mam żółte amory i czerwone spreżyny na tyle - no ale chyba te spręzyny są zajechane skoro żeby nie opadł mi za bardzo umieściłem 1 gume usztywniającą wiecej na lewą , tylna stronę. Nie chce ryzykowac i kupować tego samego zestawu.

A czy można ucinać sprężyny? - i jak to jest z zaginaniem jej po ucięciu by nie kaleczyła "oparcia" na amortyzatorze?
LaPiN
Avatar użytkownika
LaPiN
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 13:10
Lokalizacja: wielkopolska

Postprzez TOMEK 84 » 25 sty 2009, o 15:33

to masz jeszcze ucięte zeby autko bardziej na glebie bylo?
a sprawdziles amorki w jakim sa sa stanie moze ktos przy nich kombinowal
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez wojtek070580 » 25 sty 2009, o 21:32

jeżeli będziesz kupował amory to mogę ci polecić BILSTEINA -F4-BNE-1974-BG ,ja je założyłem ponad pół roku temu i jest git
Avatar użytkownika
wojtek070580
Badacz tematu
 
Posty: 238
Dołączył(a): 16 paź 2008, o 19:23
Lokalizacja: RTA TRZEŚŃ


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości