Opis:
Mam golfa 1.8 Kat z 1997r - taki jak na ikonie po lewo.
Zawieszenie jest tak sztywne że mam juz tego dość - felgi krzywe (205/45/16) no i za bardzo trzęsie budą na wybojach.
jak Patrzę na TYLNE koła i nad nimi błotniki to bieżniki opon (patrząc prostopadle na górę opony ) to są one lekko schowane błotnikiem (ok 3mm) - czyli nie widze prześwitu między kołami a błotnikiem w górnej części.
Miedzy sprężynami są gumy usztywniające (3 na tylnej sprężynie od strony kierowcy a 2 z drugiej). łatwo sie domyslec że jakbym je wyjął to tył opadłby jeszcze niżej i byłby przechylony na lewą stronę

Ale do rzeczy...
Chcę cos z tym zrobić by:
- podnieśc tył - tak by prześwit był ok 5 cm a nie wyżej jak to jest w standardzie
- chce żeby sztywność tyłu była na srednim poziomie tzn żeby nie bujało na boki - przy czym jak wpadnę w dziure żebym nie czuł ostrego walnięcia
- Nie chce przepłacic no i nie chce gwintowanego zawieszenia
- Chcę normalny komfort jazdy za normalne pieniądze
Pytanie:
- Co kupić (spreżyny czy amory czy jedno i drugie)?
- jakiego koloru, jakiej marki, jakiego rodzaju?
- Czy moje alusy mają większą szansę na łagodniejsze traktowanie z nowym zawieszeniem?
Bardzo proszę o dokładną, poradę i wyjaśnienie...
Z góry dziękuję