Amortyzatory

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez MEDIASPORY » 18 cze 2008, o 16:22

Amorki mam firmy Corven
Avatar użytkownika
MEDIASPORY
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 28 wrz 2007, o 15:23
Lokalizacja: Chorzów
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez farser » 19 cze 2008, o 15:43

Zalozylem amory i jest spoko jeszcze przy okazij sie okazalo ze mam guz na tylnej oponie i opony tyl tez wymienilem ,narazie smigam przynajmniej nie rzuca ale co mnie skasowali za opony i amortyzatory to tylko ja wiem :evil:
Na koniec zmiany, zimnej piany, mlodego ciala i zeby sie stara nie dowiedziala. 73
Avatar użytkownika
farser
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 20:03
Lokalizacja: mlawa

Postprzez Antoine » 24 cze 2008, o 00:29

mcsym napisał(a):buffalo, a więc jak już wymieniasz amortyzatory to wypada wymienić tez odboje, no chyba że są w dobrym stanie, ale koszt niewielki, a bedziesz miał spokój. gazowe są teoretycznie troszke twardsze. tylko nie kupuj tych z allegro po 50 zł. polecam kayaba, monroe, sachs. nie są drogie, a przynajmniej długo posłużą.


KYB EXcel G czy Ultra SR ?

sprezyny tez wypadaloby zmienic przy okazji? mozna kupic seryjne nowe?
Avatar użytkownika
Antoine
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 16 cze 2008, o 13:24
Lokalizacja: Litzmannstadt

Wymiana amortyzatorów

Postprzez Sebastian1988 » 24 cze 2008, o 12:51

panowie kupilem samochod golfa gt 95rok i ma wsawione zolte zawieszenie firmy koni....niesety mimo ze nie jest one wybite na przegladzie 88% chce je zmienic bo to nie jest jedzenie....tylko uwaznie zeby skrzyni nie zgubic...ale mam pytania.....czy do golfa gt sa jakies specjlne amorki czy nie???bo jak bylem patrzec w sklepie byly do zwyklego golfa 1.8 90km albo do 2.0 gti a o 1.8gt nic nie pisało??wiec jakie tam wchodza.....i musze wszystko wymienic amorki i sprezyny??jaki to koszt mniej wiecej???zbieznosc i geometrie tez trzeba???
Sebastian1988
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 31 maja 2008, o 22:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez PiJey88 » 24 cze 2008, o 14:41

wymieniasz sprężyny i amorki a potem na geometrie jedziesz

golf GT miał taka samą zawieche jak zwykły golf, tylko GTI miały niższe spręzyny
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez cacek » 26 cze 2008, o 18:33

Pewnie...Wszystko można kupić...JAkieś 4 miesiące temu wymieniłem w moim goferku całe zawieszenie na"cywilne". Wcześnie jeździłem na gwincie FK, ale że było dośc wysłużone zmieniłem... Co do amortyzatorów polecam kayaba gazowe...Troszeczke twardzsze ale wypadają świetnie. Ja robiłem całe zawieszenie: tulejki,łożyska,końcówki drążków,łączniki... Jednym słowem wszystko... Pamiętaj, że przy wymianie amorów warto zainwestować w odboje i osłony(koszt niewielki).Pozdrawiam :-D
Avatar użytkownika
cacek
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 kwi 2008, o 15:23
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez Antoine » 26 cze 2008, o 18:56

cacek napisał(a):Pewnie...Wszystko można kupić...JAkieś 4 miesiące temu wymieniłem w moim goferku całe zawieszenie na"cywilne". Wcześnie jeździłem na gwincie FK, ale że było dośc wysłużone zmieniłem...


i jak wrazenia po przesiadce?

cacek napisał(a):Co do amortyzatorów polecam kayaba gazowe...Troszeczke twardzsze ale wypadają świetnie. Ja robiłem całe zawieszenie: tulejki,łożyska,końcówki drążków,łączniki... Jednym słowem wszystko... Pamiętaj, że przy wymianie amorów warto zainwestować w odboje i osłony(koszt niewielki).Pozdrawiam :-D


Czyli ExcelG? jakie koszty pozostalych elementow? a koncowki drozkow to po co skoro te co sanie wykazuja luzow? odboje i osloy oryginalne za ASO czy zamenniki?
Avatar użytkownika
Antoine
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 16 cze 2008, o 13:24
Lokalizacja: Litzmannstadt

Postprzez cacek » 26 cze 2008, o 19:15

Ja brałem wszystko zamienniki... Te wszystkie końcówki nie są zbyt drogie, cen dokłądnie nie pamiętam...Łóżyska chyba po 42 zł od sztuki, końcówki drążków coś koło 25 zł...Nie pamiętam dokładnie wszystkiego. A co do wrażeń po przesiadce...Na początku nie mogłem się przyzwyczaić(w zakrętach trzeba uważać z prędkością :-D ) ale teraz jest super... Jeździ się perfekcyjnie... Samochód jakby wyjechał z fabryki...Jedzie jak po torach :-)

[ Dodano: 2008-06-26, 19:23 ]
Tak..ExcelG
Avatar użytkownika
cacek
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 kwi 2008, o 15:23
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez MEDIASPORY » 26 cze 2008, o 19:41

Wymieniłem amorki jest ok :-P

temat do zamknięcia
Avatar użytkownika
MEDIASPORY
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 28 wrz 2007, o 15:23
Lokalizacja: Chorzów
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mcsym » 26 cze 2008, o 20:35

jak po torach to chyba z gwintem się jeździło :roll:
Avatar użytkownika
mcsym
Members
 
Posty: 564
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 23:35
Lokalizacja: Ruda Śląska/ śląsk
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 16V ABF
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez cacek » 26 cze 2008, o 21:23

może źle to sformułowałem...Ale i tak dobrze się jeździ jak na "cywilne zawieszenie"...Wiadomo to nie jest gwint, ale coś za coś...
Avatar użytkownika
cacek
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 kwi 2008, o 15:23
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez SotoM » 26 cze 2008, o 23:22

chłopaki ale nikt nie pomyslał o górnych mocowaniach amortyzatorów co jest największym problemem zawieszenia w VW. buffalo jak zmieniasz amorki to kup na świety spokuj te osłony i odboje i górne łozyska Mc Perssona. czyli łozyska i poduszki. spręzyny zostaw stare.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości