Amortyzatory

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez $kubi » 24 cze 2009, o 21:42

nooo właśnie też tak wyjminiłem ( bo jak pisałem to nie znam się ) Tylko mi jeszcze powiedz kolego Jacol, gdzie takie krótsze dopaść? Czy może te co mam teraz po prostu obciąć - tylko o ile?? bo niby tak by wypadało żeby były krótsze o 25mm od tego odboju który był na serii bo tyle mniejszy skok ma amor
$kubi
Gaduła

Postprzez Jacol » 24 cze 2009, o 21:44

Nie mam pojecia, nie bawie sie w gleby obnizania i inne wynalazki. Najprosciej bedzie zwrocic sie do MTSa aby dobrali odboje pod dany kit, ale moze byc drogo. Jak chcesz to skroc seryjne. Tylko kup nowe i nie zadne 4maxy lub kagery. Febi lub Meyle bedzie ok.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D

kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Jacol
Badacz tematu

Postprzez $kubi » 24 cze 2009, o 21:53

Nie wiem jakie mam odboje, ale znajomy mechanik mówił że założył dobrej jakości a nie tani szmelc - myślę że mnie nie oszukał bo znamy się sporo i zawsze byłem jego dobrym klientem.
Teraz zostaje sprawa ile je skrócić :/
$kubi
Gaduła

Postprzez Jacol » 24 cze 2009, o 21:59

Zadzwon/napisz do MTS. Jak poprosisz to moze ktos powie/zmierzy i bedziesz mial rozeznanie. Ewentualnie zmierz seryjny odboj i obetnij mniej wiecej tyle o ile obnizyles auto. Jak obnizyles 40mm to sproboj obciaz odboj o 30mm. Zeby nie przesadzic bo jak za duzo obetniesz to juz nie dokleisz.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D

kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Jacol
Badacz tematu

Badanie amortyzatorów

Postprzez przem_uc » 29 cze 2009, o 11:30

Witam, czytam często, że podajecie w % stan amortyzatorów. Co to za badania i jakie warsztaty je wykonują (np. stacje kontroli?), ile może kosztować i czy warto wydać kasę, czy też jak czuję i słyszę że amorki do wymiany to wymieniać?
Sorki za pytanie jeśli jest super banalne, ale naprawdę nie mam pojęcia :oops:
przem_uc
Badacz tematu

Postprzez K@mil » 29 cze 2009, o 11:34