Amortyzatory

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez $kubi » 24 cze 2009, o 21:42

nooo właśnie też tak wyjminiłem ( bo jak pisałem to nie znam się ) Tylko mi jeszcze powiedz kolego Jacol, gdzie takie krótsze dopaść? Czy może te co mam teraz po prostu obciąć - tylko o ile?? bo niby tak by wypadało żeby były krótsze o 25mm od tego odboju który był na serii bo tyle mniejszy skok ma amor
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

 

Postprzez Jacol » 24 cze 2009, o 21:44

Nie mam pojecia, nie bawie sie w gleby obnizania i inne wynalazki. Najprosciej bedzie zwrocic sie do MTSa aby dobrali odboje pod dany kit, ale moze byc drogo. Jak chcesz to skroc seryjne. Tylko kup nowe i nie zadne 4maxy lub kagery. Febi lub Meyle bedzie ok.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez $kubi » 24 cze 2009, o 21:53

Nie wiem jakie mam odboje, ale znajomy mechanik mówił że założył dobrej jakości a nie tani szmelc - myślę że mnie nie oszukał bo znamy się sporo i zawsze byłem jego dobrym klientem.
Teraz zostaje sprawa ile je skrócić :/
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez Jacol » 24 cze 2009, o 21:59

Zadzwon/napisz do MTS. Jak poprosisz to moze ktos powie/zmierzy i bedziesz mial rozeznanie. Ewentualnie zmierz seryjny odboj i obetnij mniej wiecej tyle o ile obnizyles auto. Jak obnizyles 40mm to sproboj obciaz odboj o 30mm. Zeby nie przesadzic bo jak za duzo obetniesz to juz nie dokleisz.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Badanie amortyzatorów

Postprzez przem_uc » 29 cze 2009, o 11:30

Witam, czytam często, że podajecie w % stan amortyzatorów. Co to za badania i jakie warsztaty je wykonują (np. stacje kontroli?), ile może kosztować i czy warto wydać kasę, czy też jak czuję i słyszę że amorki do wymiany to wymieniać?
Sorki za pytanie jeśli jest super banalne, ale naprawdę nie mam pojęcia :oops:
Avatar użytkownika
przem_uc
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 7 sty 2009, o 21:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez K@mil » 29 cze 2009, o 11:34

przem_uc napisał(a):. Co to za badania i jakie warsztaty je wykonują (np. stacje kontroli?), ile może kosztować i czy warto wydać kasę, czy też jak czuję i słyszę że amorki do wymiany to wymieniać?


Wiec tak ja robie to zawsze przy przegladzie :D Niby kosztuje to 20zł wiecej. Ale ja zawsze robie przeglad na jednej stacji i nic nie dopłacam.

Ja badanie procentowe robilem sobie tak dla siebie aby zobaczyc co i jak w tym golfie wygląda no i pozniej za rok porównałem sobie wyniki :)
Trzeba pamietac tez nigdy nie pokaze Ci 100% sprawnosci amorów, nawet nowe tak nie maja :P


Co do amorów to jesli zobaczysz ze leci Ci z nich olej to juz sa do wymiany...

I jeszcze jedna rzecz :D pamietaj ze czasem sam mozesz sie wpakowac i diagnosta nie podbije Ci dowodu... np. masz slabe amory, wiesz o tym no i chcesz aby Ci zmierzyl, to zrobi to ale jak zobaczy ze cos jest nie tak to nie podbije dowodu...
Podczas przegladu, diagnosta tylko patrzy na amory czy nie maja wycieków, a nie robi % badania :P
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez przem_uc » 29 cze 2009, o 12:05

a ciekawe czy można takie badanie zrobić poza przeglądem?
tylko że może być ryzyko że one są tragiczne - a takie sprawiają wrażenie, bo każdy przejazd przez torowisko tramwajowe powoduje takie walenie w środku jakby Golfinka miała się rozpaść :(
Avatar użytkownika
przem_uc
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 7 sty 2009, o 21:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez K@mil » 29 cze 2009, o 12:07

przem_uc napisał(a):a ciekawe czy można takie badanie zrobić poza przeglądem?


tak mozna, napewno mozna :) mozesz nawet sprawdzic sobie hamulce wszystko... Klient nasz Pan :P

Sprawdz czy Ci nie leci nic z amorów... jak bedzie widac olej to do zmiany :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez przem_uc » 29 cze 2009, o 12:11

a żeby sprawdzić trzeba podnosić samochód czy będzie to widać nad kołami ?
Avatar użytkownika
przem_uc
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 7 sty 2009, o 21:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez majkel2424 » 29 cze 2009, o 14:14

moze sklamie ale jak bylem na badaniu to koles mi nie tlumaczyl ze to jest procent sprawnosci amorków tylko skutecznosc docisku do podloza. :niepewny:
Avatar użytkownika
majkel2424
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 8 mar 2009, o 15:05
Lokalizacja: biała podlaska

Postprzez Golfik1986 » 29 cze 2009, o 16:58

chyba odbicia kolego od podloza diagnotyka wzgledem amorow to sciema u mnie jest 84% amorka a sa zdygane i do wymiany takze odnosnie amorow bym nie wierzyl diagnostyce
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez K@mil » 29 cze 2009, o 17:39

Golfik1986, a jedz na inna stacje :) ktos u nas z forum mial taki przypadek ze zalozył nowe amorki a pokazywały 50% zmienił stacje i wszystko okej. :wstyd:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości