Amortyzatory

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez buli84gt » 22 lut 2008, o 01:58

SACHS ale sa drogie. ja załozyłem MAGNUM i zobaczymy co to za producent
Avatar użytkownika
buli84gt
Czytacz
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:42
Lokalizacja: poznań / biedrusko

 

Postprzez Jarull » 22 lut 2008, o 23:51

ja mam u siebie na tyle delphi i sa spoko nie narzekam ;-)
Avatar użytkownika
Jarull
Czytacz
 
Posty: 102
Dołączył(a): 20 gru 2007, o 22:33
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez krzaku » 29 lut 2008, o 18:58

ja tez jak zmienialem tyl nie uzywalem sciagaczy, ani do zdjecia, ani do zalozenia a tyl mam -40
Avatar użytkownika
krzaku
Badacz tematu
 
Posty: 288
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 13:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez opolanin » 29 lut 2008, o 19:46

to mam cos namieszane w tym moim zawieszeniu
opolanin
 

Postprzez TOmeck » 2 mar 2008, o 19:19

jak kolega pisał wyżej też polecam sachsy ewentualnie bilsteiny.
Avatar użytkownika
TOmeck
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 18:48
Lokalizacja: WiElIcZkA

Wymiana amorków przód

Postprzez buffalo » 3 mar 2008, o 00:09

Witam. Pomały przymierzam sie do wymiany amorków z przodu bo juz auto mocno nurkuje mi przy hamowaniu i sie dosc kłysze i daltego podobno trzeba je by było wymienic, tak mi przynajmniej powiedziano ostatnio u mechanika przy okazji robienia geometrii. Zwiazku z tym mam pare pytań: czy przy wyminie amortyzatorów czekaj mnie jeszcze inne wydatki związane z wymina ich np jakies łożyska tuleje itp. no i jakie amortyzatory kupic olej czy gazowy oczywiscie nie chodzi mi o żadne zawieszenie sportowe i obnizanie. Pozdrawiam

(Mój MK3 to 1.9 GTD special 1994 rok 230 000)
buffalo
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 22:42
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Jarull » 3 mar 2008, o 00:18

Adi napisał(a):Jarull, kupiłes delphi najgorszy shit jaki moze być :-|



mam je juz rok i sa gites . nie narzekam. nie wiem dla czego sie czepiacie.
Avatar użytkownika
Jarull
Czytacz
 
Posty: 102
Dołączył(a): 20 gru 2007, o 22:33
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez mcsym » 9 mar 2008, o 17:05

buffalo, a więc jak już wymieniasz amortyzatory to wypada wymienić tez odboje, no chyba że są w dobrym stanie, ale koszt niewielki, a bedziesz miał spokój. gazowe są teoretycznie troszke twardsze. tylko nie kupuj tych z allegro po 50 zł. polecam kayaba, monroe, sachs. nie są drogie, a przynajmniej długo posłużą.
Avatar użytkownika
mcsym
Members
 
Posty: 564
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 23:35
Lokalizacja: Ruda Śląska/ śląsk
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 16V ABF
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Po wymianie Amortyzatorow!

Postprzez muero » 21 mar 2008, o 15:12

Witajcie:)

Wczoraj wyminiłem w moim golfie amorki zarowno z przodu jak i z tyłu, nie powiem troche pracy było własciwie to zeszło sie z jakies 9 godzin:) nie liczac problemow z odkreceniem srob to wszystko ok.

Jednak pojawił sie pewien problem, po skreceniu wsyztskiego na nie rownosciach przy skrecaniu cos strasznie wali z przodu dodam ze wyminiłem tez poduszk+ łozyska
Drugi problem jest taki ze cos z tyłu zaczeło obcierac, słychac takie delikatne cykliczne obcieranie co to moze byc?

Bede wdzieczny za kazda pomoc z góry dzieki:)

Jezeli ktos miał by jakies pytania co do wymiany amorkow to chetnie w miare mozliwosci pomoge

Pozdrawiam
muero
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17 paź 2007, o 21:18
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piotr0488 » 21 mar 2008, o 17:16

z tylu tez wymieniales lozyska...??? sprawdz czy z tylu nie obcieraz ci opona o karoserie... z przodu moze gorne dekielki sie ruszaja i obcioeraja o karoserie,,
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez raf.sie » 23 mar 2008, o 18:21

muero napisał(a):Wczoraj wyminiłem w moim golfie amorki zarowno z przodu jak i z tyłu


ze zwykłych na zwykłe czy ze sportowych na zwykłe??

zobacz czy masz dobre tulejki na wachaczach, jeśli nie to wymień bo to jazdy nie będzie a jeśli są dobre to odrazu jedź do warsztatu i ustaw zbieżność i geometrie :!: bo zaraz opon nie będziesz miał :lol:

ja wymieniałem właśnie i też skręciłem wszystko i nie dało się jeździć ale ustawiłem zbieżność i geometrie i jest git 8-) (cena 50zł :-P )
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez muero » 24 mar 2008, o 01:00

ze zwykłych na zwykłe:)

faktycznie strasznie sie jezdzi:/ musze koniecznie jechac na geometrie, to stukanie jakos znikneło ale vardziej martwi mnie to obcieranie z tyłu nie mam pokecia co to moze byc opony o nic nie obcieraja bo sprawidzłem - czy mozliwe zeby w bebnie cos sie skrzywiło podczas wymiany?

pzd
muero
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17 paź 2007, o 21:18
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości