Amortyzatory

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Amorki z Varianta do Hatchbacka 3 d

Postprzez Procent » 7 gru 2010, o 16:47

Tak jak w temacie. Czy amortyzatory sportowe z varianta podejdą do hatchbacka 3 drzwi?? Bo mam okazję kupić za 200 zł amorki sportowe ze sprężynami -60 mm w stanie idealnym. Przodu nie biorę bo mam już -60 mm, ale chciałbym wyrównać tył i stąd moje pytanie
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Amorki z Varianta do Hatchbacka 3 d

 

Postprzez piotrus23 » 8 gru 2010, o 12:14

podejda
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Tylni amorek

Postprzez Maras271086 » 18 gru 2010, o 14:17

Witam
Wyszła dość niefartowna sprawa. Tył auta zaczął odbijać mi się jak piłka do koszykówki. Byłem na diagnostyce i koleś powiedział, że to tylni amor już poszedł. W takim układzie moje pytanie brzmi tak. Czy należy wymieniać też sprężyny czy tylko sam amortyzator? Do tego chcę zaznaczyć, że amortyzatory do teraz mam oryginalne. Nie chcę robić żadnych obniżeń i takich bajerów. Zależy mi tylko na wymianie na takie jak oryginalnie albo na jakiś sensowny zamiennik. W ogóle jakich szukać. Olejowych czy gazowych? Nie mam w tym temacie bladego pojęcia, dlatego proszę o pomoc. i Czy orientujecie się ile to może kosztować??
Dzięki za jakiekolwiek odpowiedzi.
Maras271086
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 31 lip 2009, o 18:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez czaro » 18 gru 2010, o 14:56

Jeżeli sprężyny masz całe- nie jest żadna pęknięta czy coś, to wystarczy same amory. Co do cen czy które wybrać to ja Ci nie pomogę bo od kiedy mam golfa nigdy nie miał zwykłego zawiasu.
Mój ojciec ma amory gazowo-olejowe i je sobie chwali (w lanosie). Tyle że delikatnie twardszy się zrobił.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PabloSBT » 18 gru 2010, o 16:27

a samochód ci bardzo siada jak wejdzie komplet osób ?? jeśli tak to wymień też sprężyny bo one są odpowiedzialne za to żeby samochód był sztywny i nie siadał :) co do amortyzatorów podobno gazowe są wytrzymalsze ale ja kupiłem do swojego olejowe i dobrze działają :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Goral1985 » 18 gru 2010, o 17:24

Jak kolega wyzej pisze jezeli przy komplecie osob dupa nie ciagla sie po osfalcie to sprezyny zostaw!!! Ogolnie amorki olejowe sa lepsze na polskie ulice, a gazowo-olejowe sa odczuwalnie Twardsze!!! ja u siebie wsadzilem na tyl dosyc tanie firmy ale gazowe i juz ponad 30tysi zrobilem na nich i jestem bardzo zadowolony :-) Moja rada to przy wymianie amorkow pamietaj o nowych oslonach i odbojach!!!!!
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez Lucas » 18 gru 2010, o 18:35

Goral1985 napisał(a):Jak kolega wyzej pisze jezeli przy komplecie osob dupa nie ciagla sie po osfalcie to sprezyny zostaw!!! Ogolnie amorki olejowe sa lepsze na polskie ulice, a gazowo-olejowe sa odczuwalnie Twardsze!!! ja u siebie wsadzilem na tyl dosyc tanie firmy ale gazowe i juz ponad 30tysi zrobilem na nich i jestem bardzo zadowolony :-) Moja rada to przy wymianie amorkow pamietaj o nowych oslonach i odbojach!!!!!


O tak pamiętaj o tych osłonach i odbojach bo pewnie już swoje przeszły a szkoda by było potem znowu rozbierać to samo i wymieniać osłone bo poszła... Nie jest to drogie więc lepiej od razu machnąć wszystko. Amory lepiej olejowe moim zdaniem. Są troche tańsze i "wygodniejsze". Ja u siebie na tył zakładałem olejowe KYB i jestem, z nich zadowolony. Płaciłem około 80-90 zł/szt.
Co do sprężyn nie można już chyba nic dodać. Koledzy powiedzieli wszystko. :-)
Avatar użytkownika
Lucas
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 10:53
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Maras271086 » 21 gru 2010, o 11:18

Dzięki wszystkim. "Potwór" właśnie wylądował u mechanika. Za namową wsadziłem do niego olejowe, bo wspomnienie gazowych amorów z mojej polówki dało mi do myślenia :) a ja wole wygodnie niż sztywnie :D
Maras271086
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 31 lip 2009, o 18:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez czaro » 21 gru 2010, o 11:21

Maras271086 napisał(a):a ja wole wygodnie niż sztywnie :D

Co kto woli...
Polecamy się na przyszłość!!
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Procent » 24 gru 2010, o 15:04

Nie jestem do końca pewien bo ktoś z PL-ki mi mówił że jest inne mocowanie. Muszę wiedzieć na 100 %
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez killah » 24 gru 2010, o 19:50

wg mnie to przód tylko podejdzie
killah
 

Postprzez Golfik1986 » 26 gru 2010, o 10:57

tesh mi sie tak wydaje ze jedynie przod mi bynejmniej beda pasowaly wyciagnalem z kombiaka przed swietami maja takie same mocowanie jak u nas po swietach bede przerzucal
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości