Amortyzatory

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

amory a lozyska..

Postprzez lookasgolf33 » 3 kwi 2011, o 14:11

witam,am takie pytanie-czy zuzyte anortyzatory przednie moga powodowac szybkie zuzycie sie lozysk przednich??od jakichs dwoch miesiecy leja mi przednie amorki,w tym tygodniu juz mam zamiar je wymienic,zauwazylem ze przez ten czas lozyska coraz to bardziej zaczynaja mi wyc...czy to wina amorow?czyzby jedna awaria ciagnela za soba druga??
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

amory a lozyska..

 

Postprzez SYLWEEQ79 » 3 kwi 2011, o 14:39

w zasadzie to nie powinno mieć znaczenia prżdzej krzywe fele.
ale robiąc amory wywalił bym i łożyska
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez lookasgolf33 » 3 kwi 2011, o 21:11

no i wlasnie mam taki zamiar,bo boje sie zeby sie nie rozsypaly bo wyja juz jak glupie :-(
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

zawieszenie

Postprzez Dymu » 8 kwi 2011, o 10:31

Witam, mam do wymiany tuleje tylnej belki. Znalazłem takie tuleje:
http://moto.allegro.pl/tuleje-tuleja-belki-tyl-tylnej-vw-golf-3-iii-vento-i1525445933.html

czy one będą pasować zamiennie z tymi metalowo-gumowymi?
dla porównania: http://moto.allegro.pl/tuleja-tylnej-belki-vw-golf-iii-vento-febi-org-i1512028057.html

miał ktoś do czynienia z takimi wynalazkami?
Dymu
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 18:16
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Procent » 8 kwi 2011, o 16:22

Kup poprostu febi i tyle. mam akurat takie na swoim i sobie chwalę
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Basior1997 » 8 kwi 2011, o 17:47

tez mam febi i chwale a co pierwszych to sa sportowe tulejki wiec auto bedzie na nich twardsze
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez Dymu » 8 kwi 2011, o 18:37

Skoro polecacie to już zamawiam, dzięki za pomoc
Dymu
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 18:16
Lokalizacja: Jaworzno

Amortyzatory tył

Postprzez Zwolin_91 » 10 kwi 2011, o 14:45

Witam Wszystkich!
Mam taki problem, otóż robiłem na wiosnę sporo rzeczy w aucie chcąc go przygotować do sezonu. Między innymi wymieniane były tylne amortyzatory, ponieważ bujało autem, wynosiło przy wchodzeniu w zakręty z większą prędkością ale przede wszystkim na przeglądzie z sierpnia 2010 tył wyszedł w granicach 40%, lewy delikatnie ponad 40 prawy ok. 36%.

Z racji że auto obniżone, postanowiłem wsadzić jakieś sportowe amortyzatory. Nie chciałem by tył stał wyżej niż do tej pory.

Dla sprostowania dodam że nie mam zawieszenia gwintowanego, taki już kupiłem, nie wiem co jest wsadzone, ale na pewno jest niższy niż fabrycznie.

Znalazłem na allegro amorki sportowe z możliwością regulacji za 200zł komplet, więc mi to podpasowało. Wymieniłem no i po pewnym czsie (ok tyg) podczas jazdy większą ilością osób, zaczeło mi coś przycierać w prawym kole. Później nie trzeba było wielkiego obciążenia by przycierało (wystarczyły 2).

Postanowiłem wkręcić w sprężyny gumy by no dłoach tak nie dobijał. Przy wsadzaniu gumy zauważyłem że prawy amorek cieknie... Więc raczej do wymiany.
mimo to zamontowałem gumę i przez 3-4 dni było dobrze a potem znów to samo.

Pojechałem na stację diagnostyczną na sprawdzenie zawieszenia, no i okazało się że tył wypadł następująco: lewy 41% prawy 45%..... - amortyzatory 2-3 tygodniowe!!!

No i teraz nie pozostaje nic innego jak tylko wymiana. Kieruje więc prośbę o pomoc w doradzeniu jakie amorki kupić teraz? Jak firma będzie dobra, no i by ten tył nie sterczał 2 razy wyżej niż przód!

Myślałem nad KONI ale czekam na wasze propozycję i pomoc.

Z góry dziękuje....
Zwolin_91
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20 lut 2011, o 21:00
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez patryk1981 » 10 kwi 2011, o 18:22

reklamuj te co masz :super:
patryk1981
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 14:11
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Sivy » 10 kwi 2011, o 23:05

Zwolin_91 napisał(a):Znalazłem na allegro amorki sportowe z możliwością regulacji za 200zł komplet, więc mi to podpasowało.


Nowe czy używane ? Jak nowe to reklamuj, jak używane to nie popełniaj nigdy tego błedu i nie kupuj elementów zawieszenia z przebiegiem, bo nigdy nie wiadomo ile maja.

Zwolin_91 napisał(a):Kieruje więc prośbę o pomoc w doradzeniu jakie amorki kupić teraz?


KYB, Bilstein, Sachs. Nie bedziesz narzekał.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez Zwolin_91 » 11 kwi 2011, o 12:55

Amorki były nowe. Firma Niemiecka TA-Technix.

Polecano mi też amorki KYB. Czy po zamontowaniu podniósł by się tył? Bo zapewne na tych amortyzatorach nie ma możliwości regulacji.
Zwolin_91
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20 lut 2011, o 21:00
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez Piaggio » 11 kwi 2011, o 17:36

jak zamontujesz amorki tył Ci sie nei podniesie- to sprężyny sa wyznacznikiem obniżenia, a co do nowo zamontowanych amorków- nie powinny tak szybko wysiąść wiec może jakiś bubel???
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości