Amortyzatory

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Zwolin_91 » 11 kwi 2011, o 23:16

Piaggio napisał(a):jak zamontujesz amorki tył Ci sie nei podniesie- to sprężyny sa wyznacznikiem obniżenia, a co do nowo zamontowanych amorków- nie powinny tak szybko wysiąść wiec może jakiś bubel???


Wiem że sprężyny są wyznacznikiem, ale dziwi mnie to że nie wyglądają na jakieś sportowe.
No ale muszę spróbować nie mam wyjścia, drugi raz nie zamierzam kupować tego dziadostwa.

A co powiecie o tych firmy KONI ??
Zwolin_91
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 20 lut 2011, o 21:00
Lokalizacja: Żyrardów

 

Postprzez Piaggio » 12 kwi 2011, o 10:50

Co do "KONI" to nie wiem ja śmigałem i nadal śmigam na "Sachs" i jestem zadowolony, czasami nie warto przepłacać za marke, powinno sie płacić za jakość,
a jak wstawiasz nowe amorki to zainwestuj tez w nowe odboje i oslone chronia tłoczysko amora,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

zciaganie po wymianie amorow

Postprzez lookasgolf33 » 11 maja 2011, o 20:03

witam,mam taki problem-wczoraj wymienilem przednie amory wraz ze sprezynami,wracajac od mechanika okazalo sie ze nieprzecietnie zciaga golfa na lewa strone,na stacji diagnostycznej sprawdzili zbieznosc i powiedzieli ze jest w porzadku ale kazali mi przejechac jakis 1000 km dla ulozenia sie sprezyn i wtedy mam sie do nich zglosic jesli dalej bedzie zciagac...maja racje??co o tym myslicie???
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

Postprzez Kolar » 11 maja 2011, o 20:08

Nie mają. Co ma sie układac ? w mcphersonie i co to ma wspólnego z geometrią. Podejrzewam ze miałes rozwiercone otwory w starych amorkach i ustawiony kąt pochylenie koła. Obejrzyj je dekładnie . jesli tak zrób z nowymi to samo i jedz na diagnostyke zeby ustawili tak jak ma byc
Kolar
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:25
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez lookasgolf33 » 11 maja 2011, o 21:03

nie mialem rozwierconych zadnych otworow....powiedzieli ze zeby katy ustawic to musze cala zbieznosc od podtaw robic.
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

Postprzez golfik60 » 11 maja 2011, o 21:28

zbieżność może być dobra ale po wymianie amortyzatorów trzeba ustawić kąty od podstaw bo w amortyzatorze znajdują się fasolki właśnie do tego aby ustawić kąty... a zbieżność ustawia się po wymianie końcówek drążków kierowniczych ale przy okazji możesz ustawić obie te rzeczy dla swojego wewnętrznego spokoju i zadowolenia
Avatar użytkownika
golfik60
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 5 mar 2008, o 00:48
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Sivy » 12 maja 2011, o 09:47

Kolar napisał(a):Co ma sie układac ? w mcphersonie


Pewnie chodzilo im o ulozenie sie sprezyny.
lookasgolf33, po wymianie amortyzatorow polecialy katy, ktore ustawia sie na zwrotnicy. Normalna sprawa i nie masz co sie martwic.
Zadnego wiercenia itp. mechanik powinien ustawic Ci "na oko" katy minusowe i wypuscic tak auto z podnosnika, niestety niewiedza robi swoje, a wystarczy pchnac amor w strone silnika i jedzie w miare prosto.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez slavwek.ie » 12 maja 2011, o 15:45

lookasgolf33 napisał(a):kazali mi przejechac jakis 1000 km dla ulozenia sie sprezyn i wtedy mam sie do nich zglosic
Zapytaj przy okazji, czy oddadzą ci kasę za zniszczone opony po 1000km na przestawionej geometrii :wstyd:
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez Kolar » 12 maja 2011, o 21:44

Sivy, sprezyne ustawia sie przy montazu i swięte ! nic sie tam nie układa.
Kolar
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 20:25
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez lookasgolf33 » 12 maja 2011, o 21:53

probowalem,odkrecalem ta zwrotnice,mierzylem poziomica i niby sie zgadzalo,przykrecam kolo,jade a tu dalej tak samo,no KUTWA!!ra tylko mi sie udalo tak ze zciagalo go ale w przeciwna strone....bo pewnie za bardzo pochylilem do wewnatrz....i tak odkrecalem i przykrecalem z 15 razy,i dalej jest tak samo :-?
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

Postprzez golfik60 » 13 maja 2011, o 15:30

lookasgolf33, tego nie robi sie przy pomocy poziomicy :-/ jak jedzies zna ustawienie kątów to wjeżdżasz na stanowisko to operator blokuje tobie kierownice potem podnosi tobie silnik od dołu dzięki czemu przód auta podnosi sie do góry, potem zakłada na koła cos jak by lustra dla laserów i dopiero wtedy zaczyna sie cała zabawa z ustawianiem kątów
Avatar użytkownika
golfik60
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 5 mar 2008, o 00:48
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez slavwek.ie » 13 maja 2011, o 19:11

lookasgolf33 napisał(a):probowalem,odkrecalem ta zwrotnice,mierzylem poziomica i niby sie zgadzalo,przykrecam kolo,jade a tu dalej tak samo,no KUTWA!!ra tylko mi sie udalo tak ze zciagalo go ale w przeciwna strone....bo pewnie za bardzo pochylilem do wewnatrz....i tak odkrecalem i przykrecalem z 15 razy,i dalej jest tak samo :-?
Jedź chłopie do warsztatu specjalistycznego, zapłacisz 80zł i masz święty spokój..
P.S. a tak na przyszłość: nie "zciagalo" a ściągało
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości