Amortyzatory

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez bodzio270484 » 21 paź 2011, o 17:33

czer napisał(a):sądzę trzeba wymienić wszystkie 4 amorki w wozie co wybrać by było dobre i za nie wielką cenę bo niestety portfel ogranicza. Sportowe? Kity?

To już zależy od Ciebie czy preferujesz jazdę na glebie :-D
Co do tulejki to przypuszczam, że chodzi Ci o te w belce lub w wahaczach? Na Twoim miejscu wymienil bym kompletami i dołożył kilka złotych wiecej na tuleje poliuretanowe można powiedzieć że na wieczność wystarczą :mrgreen:
bodzio270484
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 19 paź 2011, o 19:47
Lokalizacja: Zielona Góra

 

Postprzez michaal » 21 paź 2011, o 18:27

. Druga rzecz jaka jest do wymiany wg. mechanika to tylna tuleja. Tak samo mam pytanie, co wybrać by było dobre i nie drogie? Jak ma się to do wymiany ... jedna czy wszystkie?

Wymień wszystkie gumy w obydwu wahaczach bo i tak przy wymianie amortyzatorów musisz ustawić geometrię kół. Po drugie przynajmniej będziesz miał pewność że przez jakiś czas z przednim zawieszeniem będzie wszystko OK.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez czer » 22 paź 2011, o 14:17

Hmm. no wiadomo wozik fajnie wygląda gdy jest obniżony :D Tylko jak to ma się do jazdy po naszych polskich dziurawych drogach chyba nie bardzo? Macie z tym jakieś doświadczenie? Tuleje widzę warto wymienić wszystkie, więc chyba złożę na nie zamówienie w najbliższym czasie, tylko teraz się glowię nad tymi amorami ... kupując sportowe trochę obawiam się dziur, czy muszę od razu do nich kupować sportowe sprężyny?
czer
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 19:36
Lokalizacja: Polska

jakie amorki??

Postprzez Golfik1986 » 1 lis 2011, o 10:47

do tylu za nie duza kasa ale zeby jakis czas polataly bo moje maja 20% z tylu i tanczy jak glupi. przodu ma 45% i 50% mam nadzieje ze jeszcze zime przelataja bo narazie brak kasy na wszystko. co polecacie cena adekwatna do jakosci. jak mialem golfa kupilem kyb bylem zadowolony ale dzis ograniczony budżet
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez prezesik » 1 lis 2011, o 11:25

Ja mam z przodu Statim - bardzo miekkie olejowe amorki za nieduza kase.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Golfik1986 » 1 lis 2011, o 12:00

jaka ich cena za komplet? podobno monroe dobre i nie drogie. i jakies krafty
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Piaggio » 1 lis 2011, o 15:23

Golfik1986 napisał(a):podobno monroe dobre i nie drogie
owszem po moim urzytkowaniumoge smiało powiedziec ze dajarade, w chwiliobecnejna nich mam oblatane 120 tys i jeszcze nei bujają, ale co do ceny to juz nei pamiętam
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez wald » 1 lis 2011, o 17:01

Podepnę się pod temat :)

Potrzebuję amorków na przód, bo 50KK - dziennie kilka km po szutrze i lesie no i buja przodem jak diabli (niby ok 50% miały niedawno) Nie wiem czy nie wymienić też sprężyn - co jest objawem do wymiany sprężyn? I na wertepach to lepsze chyba olejowe?
wald
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 11 sie 2011, o 21:51
Lokalizacja: Opolskie

Postprzez Golfik1986 » 1 lis 2011, o 21:09

Piaggio napisał(a):owszem po moim urzytkowaniumoge smiało powiedziec ze dajarade, w chwiliobecnejna nich mam oblatane 120 tys i jeszcze nei bujają, ale co do ceny to juz nei pamiętam

jutro bede znal cene chce cos nie drogiego... zeby tanim sumptem jakos to latalo

wald napisał(a):Potrzebuję amorków na przód, bo 50KK - dziennie kilka km po szutrze i lesie no i buja przodem jak diabli (niby ok 50% miały niedawno) Nie wiem czy nie wymienić też sprężyn - co jest objawem do wymiany sprężyn? I na wertepach to lepsze chyba olejowe?


u mnie tyl tanczy ze jezdze tylko 80 :-D na moje nie ma sensu wymieniac springow jak ci nie opadl i ktoras nie jest peknieta to szkoda kasy. w poprzednim golfie zrobilem ta glupote kupilem razem ze springami i na nowych siedzial nizej niz na starych... teraz laduje 2 osoby do tylu i wozek w bagaznik i nie trze o rzadne nadkola takze springi zostaja stare
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Alex » 3 lis 2011, o 11:48

najlepiej jakbyś kupił kayabe, ale jak masz ograniczony budżet to może optimale?? sprawdź sobie, np. coś takiego - amortyzatory
Alex
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 14 cze 2011, o 10:36
Lokalizacja: Radom

Postprzez Golfik1986 » 4 lis 2011, o 21:46

kyb mialem w poprzednim golfie olejowo gazowe jak dla mnie za twarde. kupilem juz qap olejowe jutro zakladam

[ Dodano: 2011-11-05, 16:46 ]
amorki zalozone dzis tyl nie tanczy trzyma sie jeszcze przod dojsc do ladu bo cos puka. temat do zamkniecia
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Zrazik » 10 lis 2011, o 22:28

I ja się zapytam o przód - niby mam GT ale coś wysoko stoi, do GT są inne amory na przód? czy tylko sprężyny? I czy coś wymieniać poza amorami jak nic nie stuka?
Oraz czy opłaca się kupić ściągacz do sprężyn za te 30-40zł?
Zrazik
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 lis 2011, o 19:23
Lokalizacja: Śląsk

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 12 gości