sitek699, ja ze 4 lata temu w passacie ustawiałem kąt na poziomice i do tej pory jest dobrze jedynie to zbierzność mi chłopaki ustawiali i mowili ze kąt jest bardzo dobry
zaznaczasz przed odkręcaniem śrub brzeszczotem czy czymś do kąd ci amor wchodzi na zwrotnice czy jak się tam to zwie ja tak zaznaczałem i podjechałem później na diagnostykę i mi powiedzieli że kąty są dobrze ustawione ale zbieżności nie było i ściągało ale po ustawieniu zbieżności dalej ściąga winna opona
no to chociaż przednie będą ok ale nie wiem co zrobić z tylnimi. mam małe pytanko co by było gdybym odciął mocowania i je przespawał odwrotnie i przekręcił amortyzator tak aby sprężyna była w górze tak jak w orginale??????
[ Dodano: 2012-02-20, 10:33 ] A co jest w amortyzatorze tam jest jakaś sprężyna czy jakiś olej albo jeszcze coś innego. I czy jak bym go przekręcił to czy by się coś z niego nie wylało czy coś takiego????????
Tak, ta pierwsza. Ten pierwszy typ pasował do golfów 91-94r ( nie wiem do którego miesiąca 94 roku ), ten drugi typ występował w golfach w latach 95-97.
Dobre marki to m. in. Febi, Lemforder.
ale też może być ta druga jeżeli mam zawieszenie na trudne warunki (opis w necie) a pierwsza na normalne.
mieszają strasznie, i gdy jestem już pewny że to nr1, trafia się aukcja gdzie jest także 1.9 td\gtd ale na trudne warunki...skąd mam to wiedzieć.?