A po trzecie, to autor zakłada dwa takie same tematy.
Po co zaśmiecać forum ?
- Kod: Zaznacz cały
http://www.golf3.pl/50729.htm?sid=8d64d4836c4f32ca9ae96ebcc692c84a
Jak masz seryjne zawieszenie i auto ci siedzi, to zmień sprężyny !
Sprężyna trzyma auto na danej wysokości ( obniża się zmieniając sprężyny nie amorki - amorki dobiera się tylko pod niższe sprężyny, bo mogą nie wytrzymać ).
Ogólnie amortyzatory gazowe wypychają tłoczysko, a olejowe zostają w miejscu do którego wepchniemy tłoczysko. Wynika to z ich charakterystyki itd.
Gazowe ( gazowo-olejowe ) lepiej pracują w niskiej temperaturze. Olejowe jak to mówią "muszą się rozpracować" - inaczej, olej jest gęstszy w niższych temperaturach.
Ogólnie, zmień sprężyny jak ci auto siedzi i nie kombinuj z używanymi amortyzatorami ( chyba że jakiś kit/gwint to jeszcze OK ).
Amorek nie jest drogi, a znam takich co założyli używane i okazało się, że są zużyte i płacili raz jeszcze za wymianę i oczywiście za nowe amorki - "Chytry dwa razy płaci"
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz