Normalne ze leza bo to obnizone sprezyny ale mi to wyglada na walniety Amorek!!!! sprezyna jak by byla walnieta to najczesciej PEKA!!! jak nie jestes pewien podjedz na stacje diagnozy i za jakies 20-30 zl ci sprawdza Przednie zawieszenie
dzieki za info. okazalo sie za amorek jest do wyrzucenia. przy okazji bede wymienial cale zawieszenie bo sprzedaje moje gti rodzicom. poweidziali ze wysoki im sie nie bedize podobal i ma byc troche obnizony ale nie az tak twardy jak kolek. stad moje pytanie. seria amorki + sprezyny mts -40-40 ? czy amorki od gti byly inne niz od np 1,6 czy 1,8 ? bo sprezyny wiem ze byly -20/20
Kolezko powiem tak ja amorki mam standard z tylu (sa takie same amorki w kazdym VW tylko sprezyny mocniejsze) a obnizony na 40, i to nie przeszkadza w tyle. .Natomiast z przodu proponuje amorki sport nawet przy 40, choc wkladaja tez na standard ale powiem ci,ze dlugo na nich nie posmigasz.Jak i tak bedziesz kupowal wez sporty na przód a na tyle moga byc zwykle
słuchajcie a jak nadkole obciera przy większym załadunku o opone 195x50x15 et28 na standardowym zawiasie to jak wymienie sprężyny to coś sie polepszy czy dalej bedzie obcierać ? dziwne jest to ze bardzo lekko zawieszenie chodzi jedna reka moge zabujać całym golfem ale zakołysze sie raz i staje a i jeszcze da się włożyć sprężyny od wersji GT do mojego 1.6?? i o ile one były krótsze?
Kolezko nie wiem czy przy GT byly inne.Jak juz zakladaj od GTI lub TDI bo te auta maja twardsze zawiasy bo z grubszego drutu krecone na bank. Sadze ze nie sa krótsze tylko takie same.