Bardzo wysoki tył po wymianie amortyzatorów i poduszek

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Bardzo wysoki tył po wymianie amortyzatorów i poduszek

Postprzez art1809 » 8 kwi 2010, o 20:02

Witam! Mam pytanie po wymianie amorków z tyłu i poduszek autko stoi mi dość wysoko za wysoko i szczerze powiedziawszy trochę śmiesznie wygląda z przodu jest ok a tył śmiech na sali co to może być Panowie dlaczego tak się stało? Dodam, że kupiłem amorki przód i tył kamoka i z przodu jest ok. Myślałem, że jak pojeżdże trochę to siądzie ale niestety 3-mce i nic. Proszę o pomoc i propozycję co z tym zrobić
art1809
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 10:29
Lokalizacja: nowy sącz

Bardzo wysoki tył po wymianie amortyzatorów i poduszek

 

Postprzez palio » 8 kwi 2010, o 20:14

Co z tym zrobić to nie wiem. U mnie tak było przed wymianą z tyłu amorków. Stał strasznie wysoko ;-) . Poduszki wymieniałem wszystkie.

Po wymianie amorków tył siadł. Czyli odwrotna sytuacja do kolegi art1809, .
Z przodu amorków nie ruszałem gdyż mają jeszcze po 76% oba :-D .
Na tył kupiłem amorki MONROE. Wiem, że nie był to dobry wybór :-x . Trafiłem na promocję i takie wziąłem. :-)
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez art1809 » 8 kwi 2010, o 20:22

zastanawiałem się nad przycięciem sprężyn ale to raczej nie będzie dobre rozwiązanie co myślicie panowie? za długie amortyzatory? hmm jak sprawdzałem to były takie same jak stare... :kwasny:
art1809
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 10:29
Lokalizacja: nowy sącz

Postprzez Procent » 9 kwi 2010, o 00:21

Jak utniesz sprężyny to je rozhartujesz. Takich zabiegów się nie robi chyba że u "staśka za szopą". Kup sprężynki na tył które obniżają i po sprawie :)
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez gluszek » 9 kwi 2010, o 15:04

albo daj na tył sprężynki od GT i się wyrówna bo gt mają troszkę niższe...
GOLF 3 by głuszek
kliknij i napisz co o nim sądzisz...
Avatar użytkownika
gluszek
Members
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 23:54
Lokalizacja: Poland

Postprzez viceroy89 » 9 kwi 2010, o 15:37

wstaw felge 17 i bedzie git ;-) heh jak draxter troche
"Życie jest zbyt krótkie by jeździć powoli..."
Avatar użytkownika
viceroy89
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2 lut 2010, o 19:43
Lokalizacja: Żary

Postprzez art1809 » 9 kwi 2010, o 23:01

No ale jak włożę sprężyny od gt to amorki będą pasować te które mam teraz? Chyba nie bardzo...
art1809
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 10:29
Lokalizacja: nowy sącz

Postprzez gluszek » 10 kwi 2010, o 12:07

no jeśli są to amortyzatory normalne seryjne to dlaczego nie? Dokładnie nie wiem ale wydaje mi się, że powinno pasować wszystko...
GOLF 3 by głuszek
kliknij i napisz co o nim sądzisz...
Avatar użytkownika
gluszek
Members
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 23:54
Lokalizacja: Poland

Postprzez Lucas » 10 kwi 2010, o 14:00

Mają pasować. Skoro na seryjne amory można w miare beż szkody dla nich ładować springi -40 to dlaczego miałyby nie pasować springi od GT? Przecież one są niższe od seryjnych tylko o 20 mm. Moim zdaniem będzie :ok: Tu chodzi tylko o zakres pracy amortyzatora. -60 to już przypał bo seryjny amortyzator pracuje w minimalnym zakresie i szybko go zajedziesz. - 40 jeszcze ujdzie, o -20 Jak w GT nie ma sie co martwić.
Avatar użytkownika
Lucas
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 10:53
Lokalizacja: Dębica


- - - irlandzki likier



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron