Co zrobić z zawieszeniem w moim golfie?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Co zrobić z zawieszeniem w moim golfie?

Postprzez Sekate » 11 cze 2011, o 00:24

Witam.
Mam mały problem z zawieszeniem.

Dorwałem na szrocie używane amory ze sprężynami, jakieś sportowe. Było na nich napisane Golf 3 TDI. Auto fajnie usiadło i jakiś tydzień/dwa tył samochodu mi nie skakał na większych dziurach. Dodatkowo wsadziłem jedną cienką gumę w sprężyny.
Teraz niestety strasznie buja, a nawet przy jeździe samemu kółka potrafią obcierać (ranty mam zaklepane, koła 175). Znajomy mechanik powiedział, że amorki są puste.
Co mam z tym fantem zrobić? Dorwać cały nowy zawias na tył?

Dodatkowo golf stoi nierówno (przód jest wyższy). Dostałem od znajomego amortyzatory na przód - jakieś niebieskie i nic więcej mi o nich nie wiadomo. Są one bez sprężyn. Dam rade samemu przełożyć sprężyny z tych amorów, które obecnie mam w golfie?
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna

Co zrobić z zawieszeniem w moim golfie?

 

Postprzez LukTychy » 11 cze 2011, o 06:58

wymień same amorki bez sprężyn, sam to przerabiałem tylko ja kupiłem nowe bo stare się wylały... stając na hak uziemiałem cały tył auta...
Avatar użytkownika
LukTychy
Members
 
Posty: 1138
Dołączył(a): 25 cze 2010, o 07:02
Lokalizacja: ST

Postprzez Sekate » 11 cze 2011, o 08:34

Ok, a dam radę sam te sprężyny wymienić?
Te amorki kupić nówki czy używki od kogoś z forum?
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna

Postprzez killah » 11 cze 2011, o 09:58

amorki z tdi do benzyny to nie bardzo ponieważ tdi jest cięższy i dlatego przód sterczy teraz. wkładanie gum w sprężyny to błąd. sprężyny mogą popękać od takich tuningów.
killah
 

Postprzez Sekate » 11 cze 2011, o 10:11

Przód sterczy bo nic z nim nie robiłem, wyglądało to ok jak z tyłu była wstawiona seria ;)
Wiem, że gumy to błąd, ale chciałem się jakoś ratować przed tym obcieraniem ;)
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna

Postprzez leyn » 11 cze 2011, o 12:41

napeønij Amorki olejem hydraulicznym-PRZEMYSLOWYM.

[ Dodano: 2011-06-11, 12:44 ]
napelnijAmorkiolejem hydraulicznym- PRZEMYSLOWYM.
ale tak jakk killah pisäl: "...amorki z tdi do benzyny to nie bardzo ponieważ tdi jest cięższy i dlatego przód sterczy teraz...."
wiéc na to nic nie poradzisz.
Avatar użytkownika
leyn
Badacz tematu
 
Posty: 271
Dołączył(a): 15 lis 2009, o 18:42
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Sekate » 11 cze 2011, o 22:37

Spoko, spoko ;) Samochód wyrównam zakładając na przód te niebieskie amorki ;) A więc tak: amorki sobie wymienię. Przód na te które mam a tył na jakieś nowsze. Teraz sprawa sprężyn - dam radę je sam zmienić czy to więcej zabawy? ponoć trzeba mieć jakieś ściągacze?
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna

Postprzez sierars1 » 11 cze 2011, o 23:06

Trzeba mieć po 2 ściągacze na sprężynę i najlepiej jakieś dobre bo jak szczeli ściągacz to gorzej nisz pocisk.
A wiem co mówię bo już raz widziałem jak ściągacz pękł to zaczął po całym zakładzie latać.
I co do gum to pierwszy raz słyszę żeby coś pękało miałem w większym samochodzie (2t) i jakoś przejechałem na tym ponad 40tyś i sprężynki były ok
Avatar użytkownika
sierars1
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 lis 2007, o 03:07
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Sekate » 12 cze 2011, o 00:47

strzeli* ;)

Ok, o to mi chodziło :) Dzięki za pomoc! :)
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 39 gości