Coś skrzeczy z tyłu

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Coś skrzeczy z tyłu

Postprzez $kubi » 2 lis 2008, o 11:13

Kiedy jadęsam lub w 2 osoby to nic, spokój i cisza, ale kiedy zabiore 4ry osoby coś skrzeczy i trzeszczy z tyłu. Chyba zawieszenie, ale kiedy zaczne huśtać samochodem na boki i mocno naciskać na bagażnik to nic nie słychać :shock: a jak siądą cztery osoby i jadę to znów coś trzeszczy :/ Co to może być?
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Coś skrzeczy z tyłu

 

Postprzez SotoM » 2 lis 2008, o 11:25

górne poduszki amortyzatorów lub tuleje belki... najtńszy koszt to bedzie wymienić gumy amorów. z 40zł jak za nie zapłacisz to max. a wymiana ich to 20min...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 2 lis 2008, o 23:18

lub obijająca sie rura tłumika w miejscu jej przejścia nad belką skrętną, powiedzmy na 80 procent skoro zależy to od obciążenia auta.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez SotoM » 3 lis 2008, o 00:24

golf to niemiec nie francuz z belką skrętną... to jest sztywna belka bez drążków... ale tu masz racje... ja jakiś czas temu też dałem tyłka u sibie zmieniająć wydechy...cybant mi tłukł o belkę jak sie mocniej tył auta obnizał a jak jechałem z ludżmi to myślałem ze coś zgubie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mani51 » 3 lis 2008, o 10:19

SotoM napisał(a):golf to niemiec nie francuz z belką skrętną... to jest sztywna belka bez drążków


ta belka z tyłu nie jest sztywna tylko skrętna o odpowiedniej sprężystości dzięki czemu większość trójek nie posiada stabilizatora bo jego rolę spełnia właśnie ta belka...jak się podnosi jedno koło z tyłu to można zaobserwować że nieco się poddaje tzn "skręca się" stąd nazwa belka skrętna. Gdyby była sztywna to golfik nie przechylałby się na boki tzn tylko tyle ile ugięły by się opony i ewentualnie tuleje gumowe
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez pablomed » 3 lis 2008, o 17:35

SotoM napisał(a):cybant mi tłukł o belkę
no własnie cybant źle odwrócony tak że jego bardziej odstające elementy (śróba) uderzają o belkę to najczęstsza przyczyna tego obijania, albo gumy stare, albo tłumik źle zmontwany na łączeniach.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron