jak inny gwint

jesli kupiles amory to powinienes miec zestaw nakretek. a pozatym nie moze byc innego gwintu skoro sa amorki od vw . masz na belce jedna srube . na amortyzatorze na kielichu co trzyma sie sprezyna przez taka tulejke masz druga . i jak zalozysz juz amortuzator i te gumy na kielichy i skrecas amortyzator z bagaznika masz trzecia srube. to jak Ty bez mocowan amortyzatora jezdzisz

zdejmij ta gumowa oslone co przykrywa srube nacisnij auto z tylu i obserwuj czy sie nie podnosi nic. prawdopodobnie bedzie sie podnosic i stukac bo jest nie docisniety amortuzator do budy auta
[ Dodano: 2014-02-16, 20:25 ]jak inny gwint

jesli kupiles amory to powinienes miec zestaw nakretek. a pozatym nie moze byc innego gwintu skoro sa amorki od vw . masz na belce jedna srube . na amortyzatorze na kielichu co trzyma sie sprezyna przez taka tulejke masz druga . i jak zalozysz juz amortuzator i te gumy na kielichy i skrecas amortyzator z bagaznika masz trzecia srube. to jak Ty bez mocowan amortyzatora jezdzisz

zdejmij ta gumowa oslone co przykrywa srube nacisnij auto z tylu i obserwuj czy sie nie podnosi nic. prawdopodobnie bedzie sie podnosic i stukac bo jest nie jest sprezyna scisnieta i dokrecona do amortyzatora z caloscia i lata jak chce