coś telepie z prawej strony

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Andrzej Jamka » 9 mar 2009, o 10:59

chyba zacznę od wymiany tego mc phersona jak nie ustanie to szukam dalej
Andrzej Jamka
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 20:15
Lokalizacja: tst

 

Postprzez Procent » 9 mar 2009, o 23:28

Mi też coś się tłukło i siepało kierą głownie na dołach. Pojechałem na stację i wymienili prawą końcówkę drążka i okazało się że jeszcze zbieżność miałem ciulatą. Ustawili wszystko i śmiga ja trzeba
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Andrzej Jamka » 12 mar 2009, o 13:28

wymieniłem tego mc phersona i inny mechanik stwierdził, że to sworzeń tak słychać. chciałbym się dowiedzieć czy to jest poważna usterka i czy można z tym jeszcze trochę pojeździć bo trochę mam za dużo wydatków w tej chwili i nie za bardzo mogę to naprawić od razu
Andrzej Jamka
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 20:15
Lokalizacja: tst

Postprzez KristoF » 12 mar 2009, o 17:30

jakis czas czyli ile??rok?? dwa?? mój wujek zbagatelizował stukający sworzeń i mu wyskoczyła gałka z gniazda, efekt-> laweta w najlepszym wypadku...można jakiś czas na nim jeździć ale jest to element szczególnie istotny ze względów bezpieczeństwa(czyli jakis miesiąc dwa więcej bym nie ryzykował)Podnieś sobie auto chwyc koło i poruszaj nim delikatnie w pionie, dobrze jest mieć druga osobe do pomocy bo samemu ciężko czasem dostrzec.Jak sie rusza zwrotnica przy wachaczu to masz sworzeń do wymiany.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Andrzej Jamka » 13 mar 2009, o 21:03

zmieniłem sworzeń, zmieniłem mechanika i dalej telepie jakby koło podskakiwało na nierównościach. co jeszcze można by sprawdzić?
Andrzej Jamka
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 20:15
Lokalizacja: tst

Postprzez Stealth » 13 mar 2009, o 21:33

A amory masz sprawne? Może już przeżyły swoje.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez Andrzej Jamka » 13 mar 2009, o 22:37

słychać tylko z jednej strony, a czy amory mogę sprawdzić tylko na stacji diagnostycznej czy sam też jakoś to można sprawdzić? jak naciskam maskę to nic nie stuka, nie trzeszczy, bujnie przodem ze dwa razy i auto stoi nieruchomo, jak jadę to nie buja autem na boki. co to może byc, bo już nie wiem gdzie sie udać, zmieniłem mechanika i dalej nic a takie telepanie na nierównościach mnie denerwuje jak ... jak samemu mogę sprawdzić końcówkę drążka kierowniczego?
Andrzej Jamka
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 20:15
Lokalizacja: tst

Postprzez Stealth » 14 mar 2009, o 14:57

Amorów nie da się tak łatwo samemu sprawdzić - samym bujaniem to nie wyniuchasz - trzeba jechać na shock testery i wykaże. Ale jak nigdy ich nie zmieniałeś jeszcze, to moim zdaniem czas najwyższy.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez Andrzej Jamka » 15 mar 2009, o 11:53

jak nacisnąłem raz z jednej raz z drugiej strony to prawa strona wydaje mi się bardziej miękka od lewej. to właśnie z tej bardziej miękkiej strony słychać takie telepanie. czy to amortyzator ma dość życia?
Andrzej Jamka
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 20:15
Lokalizacja: tst

Postprzez Stealth » 15 mar 2009, o 12:51

Najprawdopodobniej tak.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości