części zawieszenia z mk3 gti do mk3 1.9tdi ???????

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

części zawieszenia z mk3 gti do mk3 1.9tdi ???????

Postprzez thejustfit » 15 lis 2012, o 22:21

Cześć . Kolega skasowal na dziku swojego doinwestowanego mk3 gti . Niestety kasacja ;/
Chce od niego zabrac cale zawieszenie przód i tył( gwint ) , belke wszystko co tylko uda mi sie wykręcić . Moj golf to seryjny tdi bez żadnych modyfikacji . I tu Panowie moje pytanie , czy belka z gti do tdi jest dobrym pomyslem ? U mnie bębny tam nowe tarcze , itp itd . I czy to w ogole dobry pomysl ???? Pozdrawiam !
thejustfit
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 22:14
Lokalizacja: lubuskiee

części zawieszenia z mk3 gti do mk3 1.9tdi ???????

 

Postprzez Opik » 16 lis 2012, o 01:39

A dlaczego miałby być złym pomysłem? Oprócz tarcz będziesz miał jeszcze stabilizator w belce, więc trochę lepiej w zakrętach będzie się prowadził
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez greg001 » 16 lis 2012, o 03:02

jasne kolego że dobry pomysł tylko amorki + sprężynki bym zostawił od TDI
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcinkazimierz » 16 lis 2012, o 07:50

amortyzatory te same ale sprezyny sa inne diesle jest ciezszy , z etgo co w katalogu vr6 ma takie same
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez PiJey88 » 16 lis 2012, o 16:00

marcinkazimierz napisał(a):amortyzatory te same ale sprezyny sa inne diesle jest ciezszy

przecież napisał że ma gwint więc nie ma różnicy do jakiego silnika, gwint zawsze jest taki sam

thejustfit, weź pod uwagę że on w GTI ma 5x100, więc musisz zmienić felgi, sporo kombinacji
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez greg001 » 16 lis 2012, o 23:38

PiJey88 napisał(a):
marcinkazimierz napisał(a):amortyzatory te same ale sprezyny sa inne diesle jest ciezszy

przecież napisał że ma gwint więc nie ma różnicy do jakiego silnika, gwint zawsze jest taki sam

thejustfit, weź pod uwagę że on w GTI ma 5x100, więc musisz zmienić felgi, sporo kombinacji

to dlaczego pod inne wersje silnikowe gwinty mają inne nr modelu? kumpel na sklep i w ofercie min. gwinty to samo mu powiedziałem ale mimo to szukał wg. kodu silnika
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 17 lis 2012, o 11:10

to dlaczego pod inne wersje silnikowe gwinty mają inne nr modelu?

daj przykład, bo ja nigdy nie widziałem żeby były różne wersje, jedyna różnica to jak masz syncro lub kombi, ale to oczywiste, ale między samymi silnikami nie ma różnicy, chyba że jakaś marka typu H&R robiła jakiś podział, ale ja się nigdy nie spotkałem
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości