czy te tuleje

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

czy te tuleje

Postprzez strzeliniasty » 10 lis 2009, o 14:54

siemka

mam pytanie

czy zyzucie tulei przednich w wahaczu moza wywolywac drgania na kierownicy??
ciagle mi tylko doradzaja ze to tuleje tylne wahacza )okragle metalowo-gumowe) sa do wymiany ale od roku nikt nie wspomina o przednich tulejach.

z gory dzieki za odp
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

czy te tuleje

 

Postprzez Groch367 » 10 lis 2009, o 15:46

strzeliniasty, kolego ja wymienialem rok temu zainwestowalem w tania chinszczyzne a dzis jestem po wymianie zainwestuj w lepsze, a jesli chodzi o przednie nalezy je wymienic, mi kolo plywalo razem z półosią byla zurzyta tylna tuleja wahacza ale uwierz mi przednia tez dostaje popalić gdy tylna jest zurzyta, ;-)

skoro wyciagasz wahacz to najlepiej wymienic odrazu dwie moja rada.
a jesli chodzi od drgania moga byc nie tylko tym spowodowane :roll:
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez Lucas » 11 lis 2009, o 12:39

Groch367 napisał(a):a jesli chodzi od drgania moga byc nie tylko tym spowodowane :roll:


Nie tylko tym ale tym też. ;-) U mnie był podobny problem, czułem jak drży prawe przednie koło, co za tym idzie kierownica też troszke. Wymieniłem tylne tuleje i jest bajka :-)
Avatar użytkownika
Lucas
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 10:53
Lokalizacja: Dębica

Postprzez strzeliniasty » 11 lis 2009, o 13:22

Lucas napisał(a):Wymieniłem tylne tuleje i jest bajka
tylne tuleje wymieniam srednio 2razy w roku ale jeszcze nie wymienialem przednich tulei na wahaczu. czy ich zuzycie moze powodowac drgania
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Groch367 » 11 lis 2009, o 14:23

strzeliniasty, a sworzen ze śrubkami na wahaczu jest okey?
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez strzeliniasty » 11 lis 2009, o 14:43

Groch367, powiem tak

przed zalozeniem zimowek zostaly wymienione:

sworznie
tuleje tylnie

opony bez balonow
stalowe felgi prosciutkie (przed poprzednia zima kupilem nowki) i wywazone
tarcze proste
na lozyskach brak luzow

a pomimo tego sa drgania na kierownicy i wlasnie zastanawiaja mnie tuleje przednie wahacza bo nikt o nich nic nie mowi
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Groch367 » 14 lis 2009, o 18:39

strzeliniasty, jak tylne tulejki byly mocno wybite to na pewno przednie na tym ucierpialy
ja jak wymienialem to od razu dwa bo po co dwa razy wyciagac

a jak wygladaja twoje koncówki drążków? i poduszki pod silnikiem :?: szukaj przyczyn drgan
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez Bradley » 14 lis 2009, o 23:56

To ja sie zapytam jakie sa objawy zuzytych tylnych silentblockow.

Jesli chodzi o przod to po wymianie na nowe samochod znacznie lepiej sie prowadzil, byl stabilniejszy przy wyzszych predkosciach na prostej drodze. A jak przyspieszalo sie na nierownej drodze to nie drgal, nie bylo takiego efektu jak na mokrym asfalcie ruszy sie z piskiem, kola buksuja, trzesie, a nie jedzie.
No i na peknietym silentblocku z przodu mialem bardzo glosny stuk przy ostrzejszym hamowaniu a nawet przyspieszaniu. Wahacz walil o kolyske. Kierownica nie drgala, jednak czuc bylo ze samochod jest niestabilny przy wiekszych predkosciach.
strzeliniasty napisał(a):tylne tuleje wymieniam srednio 2razy w roku

Ile robisz rocznie? 60tys?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez BORYS22 » 15 lis 2009, o 00:40

moja rada jest taka ze jak juz sie czlowiek decyduje robic te silentblocki w wachaczach to tylko komplet zeby nie wyciagac 2 raz po np 2 miesiacach zeby wyminic nastepne.. AHA POLECAM ZALORZENIE DO WACHACZY silentblockI OD AUDI S3 PONIEWARZ PASUJA NA 1000% BO JA JAK MUSIALEM ZALORZYC NOWE TO NIE MIELI OD S3 A MUSIALEM ROBIC NA JUZ ZAWIESZENIE..


CZEMU OD S3..
-SA ZALANE GOMA W CALOSCI
-CZYLI SZTYWNIEJSZE I SAMOCHOD LEPIEJ SIE PROWADZI
-TRUDNIEJ JE ZURZYC I SA WYTRZYMALSZE
SAM TERAZ ZALORZYLEM NOWE ORYGINALNE ALE PO ZIMIE WRZUCAM OD S3 KOLEGA ZALORZYL JE DO GOLFA 4 KOMBI I JEST BARDZO ZADOWOLONY JEZDZI ROK NA NICH I NIC SZTYWNE SA DALEJ I ZERO STUKANIA I PUKANIA WIEC WARTO DAC PARE ZL WIECEJ I MIEC SPOKOJ:) POLECAM TO WSZYSTKIM :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Avatar użytkownika
BORYS22
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 14 lis 2009, o 23:12
Lokalizacja: krzeszowice

Postprzez strzeliniasty » 15 lis 2009, o 03:28

BORYS22 napisał(a):silentblocki
mozecie po PL pisac
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości