czy to ma sens??

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

czy to ma sens??

Postprzez pandamian21 » 29 cze 2012, o 10:43

czy jest sens zamontowac z przodu sprezyny -40mm a tyl zostawic na oryginalnym zawieszeniu?? czy lepiej zrobic cale zawieszenie tak? pytam bo chcialbym obnizyc troche przod ale nie rezygnowac z wozenia 3 osob z tylu.. nie chce zeby mi dobijalo z tylu o nadkola. kola 195/50/15.
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

czy to ma sens??

 

Postprzez trojeczkaGT » 29 cze 2012, o 11:08

lepiej calosc obnizyc a w tyl wlozyc gumy lub twardsze nizsze sprzezyny
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pandamian21 » 29 cze 2012, o 11:27

a np przod -60mm a tyl -40mm.. jak myslicie jak to bedzie wygladalo?
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez Karol B. » 29 cze 2012, o 12:21

pandamian21 napisał(a):z przodu sprezyny -40mm a tyl zostawic na oryginalnym zawieszeniu


Ja tak mam, rozmiar opon też :-)

U mnie w temacie możesz zobaczyć jak to wygląda mniej-więcej... (słabe foty :-P )

Ale jest dobrze, komfort jest mało gorszy niż seria, a wygląd na + :-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez KillerBlack » 29 cze 2012, o 22:28

Ja mam gwint skrecony na 90% z tyłu i w 4 osoby z bagazami jadac przy oponie 195/50 nic nietarło hehe:D oprócz miski olejowej z przodu ;-)
ps. Niema sensu sie bawic w sprezyny lepiej odłóż na gwint i ustawiasz sobie tak jak chcesz :-D
Avatar użytkownika
KillerBlack
Gaduła
 
Posty: 648
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 22:01
Lokalizacja: ŁdZ

Postprzez Opik » 29 cze 2012, o 22:56

trojeczkaGT napisał(a):a w tyl wlozyc gumy

:wstyd:

zespawać kawałkiem pręta poszczególne zwoje ze sobą najlepiej - będzie jeszcze sztywniej
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez RAQnio_V » 30 cze 2012, o 09:24

Jak kupisz porządne sprężyny to nie będziesz miał problemów z obcieraniem. Te tanie MTS, Ta Technix i inne na allegro to badziew. Pojeździsz na tym pół roku i albo wykończysz seryjne amorki, albo jak masz Kita to z tyłu będą do wymiany. Lepiej odłożyć i kupić przynajmniej KW, Weitec'a lub H&R. Komfort jazdy zupełnie inny, a i zawieszenie lepiej działa.
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości

cron