Kilku znajomych ma ten kit i nie narzeka tylko z ich opinii mogę ci powiedzieć,że jest dość twardy.Myślę,że warto.
Ale rozważ jeszcze uzywkę bardziej prestiżowej firmy można dostać w niezłym stanie najlepiej z auta, które przyjechało z niemiec i zawieszenie nie poznało naszych "pięknych" dróg. i jeśli uda ci się taką dostać to wtedy lepiej używkę renomowanej firmy
wiesz znalazłem kompet firmy fk 450 z tyl ze koles niewie ile sa nizsze i jeden jest chyba padaka bo amor powinniem byc wypchniety przez olej badz gaz?? a tam jest w polowie wcisniety
2,0GTI sprawny amor powinien stawiać opór podczas wciskania i wyciągania tłoczyska.Nie koniecznie jest wadliwy.Wadliwy jest wtedy kiedy jest mokry od oleju wokół uszczelki na spodzie tłoczyska.Tylko musisz rozróżnić czy jest to zabrudzenie od błota,piachu czy faktycznie od płynów które są w amorku. Jak nie jesteś pewny zawieszenia to nie kupuj poszukaj dokładnie jeśli chodzi o uzywkę.
witam a powiedz mi max na fabryczny amor wejdzie -40 tylko tak? a orietujesz sie czy rozni sie zawias do 94r a od 94r? ba ja mam akurat 10.94r? http://moto.allegro.pl/item582162509_za ... f_iii.html a co o tym sadzisz dzieki pozdro
Wiesz co nie powiem ci czym się różni ale szczegółami.Ale sporo ludzi na tym 4um wie jaka jest dokładna różnica. zgadza się maksymalne bezpieczne obniżenie amora sprężyną to -40mm a jeśli chcesz więcej to musisz juz inwestować w amor sportowy o krótkim skoku.Powiem ci,że nawet jak masz -40mm sama sprężynę na seryjnym amorze to i tak on szybciej się zużyje. Co do zawieszenia tego FK to nie wygląda źle ale radzę dokładnie się mu przyjrzeć.