Mam pytanie. Wertuje dane techniczne sprężyn i zawieszeń . Chciałbym żeby ktoś potwierdził moje przypuszczenia . Czy dopuszczalne obciążenie ma powiązanie z twardością zawieszenia tzn czy im większa wartość tym bardziej twardo?
Np . sprężyny witeca przód mają wartość 790 kg dla 1.4 i 980 kg dla 1.6- 2.0
czy to znaczy że są dość twarde ponieważ np Eibach ma mniejsze wartości ok. 950 kg .
Mnie głównie interesuje max obciążenie tyłu gwint MTS ma 820 Kg natomiast większość sprężyn
i renomowanych zawieszeń 840 - 860 kg
Aktualnie przód mam kompletne zawieszenie Witec i nie ma tragedii . Natomiast tył eksperymentowałem ze standardowym zawieszeniem . Co okazało się nie wypałem . Auto pływa prowadzi się niepewnie jest zbyt miękki tył a za twardy przód.
Wychodziło by na to że najlepszym rozwiązaniem było by założenie gwintu MTS na tył