drazek kierwoniczy trze o felge :/

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

drazek kierwoniczy trze o felge :/

Postprzez djkula » 24 mar 2009, o 17:57

Mam otoz taki problem mialem wyminiane przednie zawieszenie tzn tuleje sworzenie wachaczy i drazki kierownicze. Teraz po wymianie ja skrecam mocno w lewo to lewy drazek trze mi sie o felge?? Jak mam wyeliminowac ten problem?? Zdejmujac kolo widzialem jak wewnetrzny rant felgi jest dodola porysany jak cyrklem POMOCY!!!
Avatar użytkownika
djkula
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 00:32
Lokalizacja: Polska

drazek kierwoniczy trze o felge :/

 

Postprzez marcinkoz2910 » 24 mar 2009, o 19:40

djkula, na pewno przy pełnym skręcie trze drążek kierowniczy?

A takie pytanie: Jak wykonałeś wymiany w zawieszeniu to czy byłeś autem na sprawdzeniu i ustawieniu geometrii i zbieżności auta ??

Taki zabieg jest niezbędny po takich wymianach / naprawach !!
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez djkula » 24 mar 2009, o 19:47

Drazek na 100% bo podnioslem auto i krecilem kolem i sprawdzalem. A na zbierznosci i geometri bylem. Mial wogle kiedys ktos taki problem??
Avatar użytkownika
djkula
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 00:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez marcinkoz2910 » 24 mar 2009, o 19:53

djkula, ja się spotykam z czymś takim pierwszy raz? nie widać jakiegoś uszkodzenia sworznia, gałki, wahacza? czegokolwiek w zawieszeniu?

A może założyłeś felgę co ma za duże ET i stąd to odzieranie? To trze po alumach czy stalówkach?

Samo od siebie zaczęło czy wjechałeś w jakąś dziurę lub uderzyłeś w coś?
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Laska_VSV » 24 mar 2009, o 20:25

Zaraz zaraz trzeba cos sprecyzowac... Wymieniales drazek czy koncowke czy komplet (drazek + koncowka) ?? Bo nie ma fizycznej mozkiwosci zeby drazek ocieral o kolo.. ew. koncowka moze jakos stykac sie z kolem...
OBADAJ MOJEGO CZARNUCHA : moj-golf/moj-czarnuch-t14951-60.html
Avatar użytkownika
Laska_VSV
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 31 sty 2009, o 00:08
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez djkula » 24 mar 2009, o 23:20

Wymienialem koncowke drazka i to wlasnie ona trze i na stalowkach i na alumach. Na starym drazku bylo wszystko ok
Avatar użytkownika
djkula
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 00:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez Laska_VSV » 24 mar 2009, o 23:59

A porownywales stara i nowa koncowke?? :-|
OBADAJ MOJEGO CZARNUCHA : moj-golf/moj-czarnuch-t14951-60.html
Avatar użytkownika
Laska_VSV
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 31 sty 2009, o 00:08
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez buffalo » 29 maja 2009, o 22:21

Zobacz czy nie masz złej końców założonej tzn dwóch lewych lub dwóch prawych. Na kążdej końcówce Jest znaczek L i R. U mnie dwie lewe końcówki były przyczyna tarcia o felge bo przy monatażu tego nie sprawdziłem a tak mi sprzedali w sklepie :-)
buffalo
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 22:42
Lokalizacja: Bytom


- - - https://www.producentbasenow.com.pl/slask/budowa-basenow-bedzin.php



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości