Postaram się opisać ten problem jak najlepiej (nawet jestem w stanie zrobić foto).
Sprawa wygląda następująco:
Mam teraz założone aluski 15" ET kurde nie pamiętam ale chyba 45 (nie wiem na 100%) i opony 195/50R15.
Wczoraj zauważyłem że jedno koło wystaje bardziej za błotnik niż drugie Wygląda to tak że jak by puścił pionowo kreskę w dół jak się kończy błotnik to po jednej stronie koło wystaje bardziej niż po drugiej. Na zimowych oponach tego nie zauważyłem lub tego nie było (zimowe 175/75R13).
Alu jest wyważone a opony są nowe w tym roku kupione i założone, koła wszystkie są wyważone i na 100% proste.
Zbieżność była robiona w styczniu na zimowych kołach i nie było problemów z prowadzeniem auta czy też biciem kierownicy czy znoszeniem go. A teraz muszę lekko trzymać kierownicę przekręconą w lewo (jakieś 0,5cm obrotu).
Przez zimę zmieniałem wahacz i sworzeń od strony kierowcy, nie były to części oryginalne lecz podróbki z TRW. Może to wahacz jest za krótki i temu takie anomalia?
Dla mnie to dziwne jest, co radzicie
[ Dodano: 2009-03-21, 14:52 ]
Dołączam foto: