Gleba -20mm :P

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez jarekddz » 2 sty 2010, o 02:37

Panowie ja bym chciał sobie -40 załozyć do autka.
Wersja GL... wystarczą mi same sprężyny -40? Czy coś jeszcze trzeba kupić? Jak to się ma do komfortu?
A jak ogólnie amortyzator zareaguje na zmianę sprężyn? Będzie mniej wytrzymały? Szybciej padnie niż na seryjnych?
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Procent » 2 sty 2010, o 12:39

jarekddz wystarczy sam kit czyli sprężyny. Na seryjnych amorach maksymalnie możesz obniżyć o 40 mm (oczywiście to jest granica wytrzymałości i bezpieczeństwa dla seryjnego amorka, a jeżeli chcesz niżej to nie ma problemu, ale długo nie wytrzymają). Czy będą mniej wytrzymałe?? Napewno troszkę mniej, ale nie aż tak znacząco żeby się amor wylał po krótkim czasie. Komfort będzie napewno mniejszy. Zmieniasz środek ciężkości auta niżej i są to sprężyny o mniejszym skoku także będzie trochę mniej komfortowo. Ale za to zakręty będą Twoje :P i auto napewno będzie lepiej wyglądało i nie będzie stało jak koza.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 3 sty 2010, o 19:36

Mam zagadke...

Posiadam golfa Kwietnia 1995...

Jakie sprezyny mam kupic czy do 92-95 czy od 95-97 ? od kiedy montowali sprezyny ze zmienionymi talerzykami ? razem z liftem golfa ? (kierunki,antena) czy predzej
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez e2 » 3 sty 2010, o 19:42

K@mil napisał(a):Jakie sprezyny mam kupic czy do 92-95 czy od 95-97 ?


od 94 jak już, wtedy była ta różnica, w każdym warsztacie mnie pytają tylko czy po 94 czy nie. w 95 to już nie robiło co się zmieniło, w 94 była zmiana w zawieszeniu
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 3 sty 2010, o 19:48

e2, a powiedz mi samych sprezyn tez to tyczy ? bo amorki zostaja chce zmienic sprezyny,... znalazlem gti z 92roku ... i nie wiem teraz :mrgreen:

Kod: Zaznacz cały
Znalazlem cos takiego:

Rocznik: 09/1994+
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez jarekddz » 3 sty 2010, o 20:00

Procent napisał(a):jarekddz wystarczy sam kit czyli sprężyny. Na seryjnych amorach maksymalnie możesz obniżyć o 40 mm (oczywiście to jest granica wytrzymałości i bezpieczeństwa dla seryjnego amorka, a jeżeli chcesz niżej to nie ma problemu, ale długo nie wytrzymają). Czy będą mniej wytrzymałe?? Napewno troszkę mniej, ale nie aż tak znacząco żeby się amor wylał po krótkim czasie. Komfort będzie napewno mniejszy. Zmieniasz środek ciężkości auta niżej i są to sprężyny o mniejszym skoku także będzie trochę mniej komfortowo. Ale za to zakręty będą Twoje :P i auto napewno będzie lepiej wyglądało i nie będzie stało jak koza.


Co mam rozumieć przez mniejszy komfort? Będzie walić na dziurach w dupę? Czy co? Bo nigdy nie jeździłem obnizonym autem
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 3 sty 2010, o 20:01

Co mam rozumieć przez mniejszy komfort? Będzie walić na dziurach w dupę? Czy co? Bo nigdy nie jeździłem obnizonym autem


bedzie jeszcze bardziej twardziej :d czyli jakbys jezdzil pupa po asfalcie :P
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez e2 » 3 sty 2010, o 20:03

K@mil napisał(a):bo amorki zostaja chce zmienic sprezyny,... znalazlem gti z 92roku ... i nie wiem teraz :mrgreen:


tylko sprężyny się jakoś tam różnią... spójrz na zamawianie amorków MTS - nie ma różnicy czy diesel, czy benzyna i jaki rocznik auta. Natomiast sprężyny już się odróżniają :) http://www.venom24.pl/golf-vento-c-1905_2094_2100.html tu przykład tych różnic :)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 3 sty 2010, o 20:16

e2 napisał(a):
K@mil napisał(a):bo amorki zostaja chce zmienic sprezyny,... znalazlem gti z 92roku ... i nie wiem teraz :mrgreen:


tylko sprężyny się jakoś tam różnią... spójrz na zamawianie amorków MTS - nie ma różnicy czy diesel, czy benzyna i jaki rocznik auta. Natomiast sprężyny już się odróżniają :) http://www.venom24.pl/golf-vento-c-1905_2094_2100.html tu przykład tych różnic :)


Ok dzieki za pomoc... musze szukac dalej :(... pkt polecial :P
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Robertuss » 3 sty 2010, o 22:38

e2 napisał(a):
K@mil napisał(a):Jakie sprezyny mam kupic czy do 92-95 czy od 95-97 ?


od 94 jak już, wtedy była ta różnica, w każdym warsztacie mnie pytają tylko czy po 94 czy nie. w 95 to już nie robiło co się zmieniło, w 94 była zmiana w zawieszeniu

a jak ja mam gulfa z września 1994r.??? :D to jakich szukać sprężynek?
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez e2 » 3 sty 2010, o 22:45

sprawdź po vinie czy nie masz roku modelowego 95 (literka S zamiast R o ile się nie mylę) http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/dekoder-vin/ tu masz jak to sprawdzić, jak modelowo wejdzie w 95 to masz nowsze, nie to starsze, wiem, że po lipcu samochody vw wchodzą modelowo w nowszy by można było je łatwiej zidentyfikować
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Robertuss » 3 sty 2010, o 23:47

No i mam literke S, czyli modelowo jest juz 1995r. :)
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron