Gleba -20mm :P

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Sistemo » 3 kwi 2010, o 23:33

chłopaki dołączam się do tematu.
Mam golfa TDI 90km '97. Śmigam na seryjnym zawiasie, mam felgi 15' opony 195/50 i przyznam szczerze, że niuńka stoi troszeczkę za wysoko. Chciałbym obniżyć ją max 30mm. Tylko 30 a to dlatego, że na wieżdzie do podwórka mam zaje***** doły :evil: i na większym zawiasie połamie hokej. Zastanawiałem się nad kupnem sprężyn od GTD, z tego co wiem to montowali tam -20mm. Jeśli nie dorwę to chce wsadzić jakieś springi -30mm. Można na seryjne amorki wsadzić obniżające sprężyny? Jakie są tego + i -? Na co dzień śmigam furą w pełnym składzie czyt. 5osób, nie będzie mi tarło?
pozdrawiam :mrgreen:
----->MÓJ MK3<-----
Serdecznie zapraszam do oglądania i komentowania:)
nowe foty- str. 3, 4, 5
Avatar użytkownika
Sistemo
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 9 gru 2008, o 23:43
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

 

Postprzez e2 » 4 kwi 2010, o 08:21

a jaką masz wersję wyposażeniową golfa? Bo jak GT to one też były na -20mm, wtedy zostaje ci już tylko -40mm by mts technik. Sprężyny można śmiało na seryjne amorki wkładać. Ale tylko do -4 cm. Nic większej gleby nie da rady na seryjne włożyć. plusy - wygląd, minusy - cała reszta ;p szybsze zużywanie się elementów zawieszenia, jak amorki są dobite to się niedługo skończą itp. resztę da się przeżyć bez problemów. I nic Ci trzeć nie będzie jak et felgi będzie dobrze dobrane. Tylko jakbyś kupił kit to nie zjeżdżaj za bardzo na talerzyku sprężyny z tyłu bo wtedy przez próg nie przejedziesz bez tarcia ;d
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Sistemo » 7 kwi 2010, o 23:29

Wersja wyposażenia to chyba GL- zwykły zawias. Czyli jednym słowem nie warto bawić się we wkładanie sprężyn -30 na serie :?: to troszkę lipka. A jak sądzisz, wlezie do mnie seryjny zawias -20mm od GTD bez większych problemów :?: A może nie bawić się w to :?:
----->MÓJ MK3<-----
Serdecznie zapraszam do oglądania i komentowania:)
nowe foty- str. 3, 4, 5
Avatar użytkownika
Sistemo
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 9 gru 2008, o 23:43
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Procent » 8 kwi 2010, o 00:12

Ja obniżyłem już jakiś ponad miesiąc temu autko o -40 mm przód i 35 mm tył. Amorki nowe, przód Kager, tył Bilstein. Alu 15" et 37 oponka 195/50 przód a tył 195/55. A więc... Jest twardo. Każdy nawet mały dołek jest ci znany i wiesz że po nim przejechałeś, tyłek odbiera wszelkie nierówności, o komforcie to nawet nie ma co marzyć (jazda jak taczką), zwiększona uwaga na krawężniki i bardzo wolny przejazd przez pasy zwalniające (mi trze zawsze o wąski hokej) . Ale są również plusy... Auto wygląda o niebo lepiej, zakręty jakby ich nie było, nie buja autem podczas np. slalomu, środek ciężkości jest niżej więc logicznie reasumując masz wrażenie większego panowania nad autem, i przy pokładzie 3 osób na tyle wreszcie mi nie trze opona o rant błotnika.

Co do tych pytań jeżeli chodzi o rocznik. Poprostu do 94 był inaczej ułożony końcowy zwój. Ja mam 97 a amorki z 92 i sprężynki kupiłem również pod ten rocznik i śmigam. Foto poglądowe jak wcześniej stał, a jak teraz stoi

PS. Sprężynki to AP Fahrwerker do oczywiście TDI

Kiedyś
Obrazek

Teraz
Obrazek Obrazek

Tył wygląda na dużo wyższy z racji opon i różnicy 5 mm, ale tak miało być tzw. klin :)
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron