Gleba -40 -40

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Gleba -40 -40

Postprzez jarekddz » 10 kwi 2009, o 18:15

panowie, ile będzie kosztowała robocizna takiej gleby? I co muszę kupić? Najpierw chciałbym obniżyć, a później założyć fajne feluski z oponkami.
Czy zmieni się komfort jazdy po obniżeniu?
Jestem w tym zielony, więc każda informacja będzie przydatna
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Gleba -40 -40

 

Postprzez PiJey88 » 10 kwi 2009, o 18:19

jeśłi chcesz tanio to same sprężyny to koszt około 300 zł, jeśli chcesz komplet (KIT) to około 700 zł, przekładka jest dość prosta, więc jeśli posiada się narzędzia to śmiało można to zrobiś w garażu, wtedy jedziesz tylko na geometrię (max 100 zł), przekładka w warsztacie to koszt różny od 200 zł do 400 zł nawet, musisz popytać swoich mechaników ;-)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez jarekddz » 10 kwi 2009, o 18:53

Gdybym kupił tylko sprężyny, to jaki byłby komfort jazdy? Teraz mam ori.
No i jakie jest porównanie, sprężyny a KIT?
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 10 kwi 2009, o 19:01

Gdybym kupił tylko sprężyny, to jaki byłby komfort jazdy?

żaden :lol: w przypadku obniżonego zawieszenia niepoprawnie jest określać to komfortem, mówi się czy jest znośnie czy nie :hyhy: ja mam teraz cały KIT 40/35 i jest znośnie, myślałem ze będzie gorzej, ale jest OK, wcześniej miałem same sprężyny to było gorzej, amortyzator na większych dziurach po prostu dobijał i huk był niesamowity, polecam kupić cały KIT :ok:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez $kubi » 10 kwi 2009, o 22:25

ja mam kit MTS i jak pisze PiJey88, jest znośnie, gorzej jak wpadnie się na połatany odcinek drogi to już jest masakra - nie wiem czy też macie takie zryte drogi czy tylko w małopolsce taki żal :/ w każdym razie trzymam tą glebe tylko dla tego że mało jeżdżę i auto wygląda nieporównywalnie lepiej niż na serii, ale jakby przyszło dziennie robić kilkadziesiąt KM to bym nie dał rade tak jeździć :P
najgorszy jest tył, przód jest miękkszy a przynajmniej tak mi się wydaje :-P
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez PiJey88 » 11 kwi 2009, o 12:51

$kubi, ja jeżdżę non stop po bardzo dziurawych drogach, bo mieszkam poza warszawą i nie jest tak źle, spokojnie 80 km/h da się jeździć po nierównościach, oczywiście trzeba uważać na większe dziury, a co do tyłu to masz racje, jest strasznie twardy, ale to mi nie przeszkadza bo przeważnie jeżdżę sam, ewentualnie w 2, max 3 osoby :ok:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez _mAster_ » 11 kwi 2009, o 14:00

Koledzy jestem na kupnie KIT'u -40/-40, tylko mam problem.. W dowodzie mam wbita produkcje '94 a wiem ze z tasmy zjechal jakos w grudniu '93.. I mam dylemat odnosnie tej szerokosci sprezyn... Moze mi ktos pomoc? Bo jak patrze pod nadkole to jakos nie moge sie dopatrzec.. Pozdro
Avatar użytkownika
_mAster_
Czytacz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 6 lis 2007, o 11:42
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez TOMEK 84 » 11 kwi 2009, o 14:04

wstaw fotki i bedzie wszystko jasne ja mam mojego z grudnia 94 do twojego moze pasowac to z vw2
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Imper » 11 kwi 2009, o 14:27

dziury to jest pol biedy najgorsze dla zycia glebiarzy sa koleiny pozostawione przez tiry wtedy ja musze smigac jedna osia po liniach dzielacych pasy na asfalcie bo inaczej bym powyrywal wszystko totalnie tyle ze u mnie ta gleba chyba trche wieksza niz -40 sam nie wiem ile tam siedzi nizej
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez prusax » 11 kwi 2009, o 21:07

Kolego miałem -80 w MK2 i na majówkę ze szczecina do wawy przez bydgoszcz spokojnie dało radę, jechać, jak się boisz o komfort to zapomnij o tuningach, albo wygląd i trakcja albo komfort.
Pozdrawiam

Marcin vel PrusaX
Avatar użytkownika
prusax
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 11 kwi 2009, o 00:12
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Imper » 11 kwi 2009, o 21:41

prusax, hehe ale Ty mi tego tlumaczyc nie musisz bo ja jezdze na glebie nie od wczoraj :-P
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron