niestety nie da rady tego połączyć,albo jedno albo drugie....najmniej stracisz na komforcie zakładając na seryjne amorki springi tylko nie wiecej jak -40.....i wtedy az tak duzego spadku komfortu nie odczujesz.
KrOlikkk napisał(a):Witam jak obniżyć auto aby nie stracić na komforcie ? Jak można to zrobić czy nie da rady
- Odżałować na porządny zawias a nie technixa za 900 zł.
- wygodniejsze fotele od seryjnych.
Montując gwint rezygnujesz z tapczanu na rzecz lepszego prowadzenia, i wyglądu auta. Na żadnym sportowym zawiasie nie będzie tak samo jak na serii. Coś za coś..
Nawet najmiększy gwint świata będzie sztywniejszy niż seria
Druga sprawa że tak czy tak ucierpi komfort psychiczny, tu ominąć dziurę w ostatniej chwili, tu panika czy się uda bez haczenia podwoziem itd
Jakbyś chciał mieć glebe na miękkim zawiasie to na każdej nierówności będziesz darł opony i przydzierał wszystkim czym się da przydrzeć także no, albo rybki albo akwarium
Kup gwint np za 1k+ i komfort będzie + jakieś inne fotele i będzie git .Jeżeli kupisz ta-technix tak jak ja to każdy kamień będziesz czuł ale za to klei się do gleby jak głupi i nie muszę się martwić że lusterkiem będę darł o asfalt na zakręcie
Od jazdy na gwincie idzie się uzależnić fakt, że na początku trzeba się w pewien sposób "nauczyć" jeździć na tym zawieszeniu-dasz radę potem odcinek drogi, który będziesz często pokonywał nauczysz się na pamięć
Gdy będziesz chciał przestać, przypomnij sobie dlaczego zaczynałeś.