Pascal napisał(a):abdull_85 napisał(a):Tzn co sie dzieje? Bo jezdziłem na paru konfiguracjach zawieszenia i nie rozumiem co niby takiego sie ma na gwincie dziać?
Abdull_85 Nisko,twardo,szeroko...słyszałeś coś takiego?Dewiza
German Style Im niżej tym twardsze zawieszenie.Przy mojej glebie -80/-60 wiesz jak jest twardo...Sprężyny wydają się że wogóle nie pracują...
Wiesz własnie sprawa wygląda tak że jezdziłem na wyczynowym gwincie bilsteina i mimo iż zawieszenie uginało sie dosłownie o pare mm i efekt był taki jakbyś zamiast amora wstawił rure to auto wmiare dobrze wybierało nierówności (jak na mozliwości tego zawiasu) tak mts po dobiciu strasznie wysoko wyrzuca auto do góry wiec mam wrazenie ze dobija do odboja i odbój wyrzuca, a amor jest za mięki zeby wytłumić, a po drugie sytuacja w której cały czas dobija do ograniczników jest zdecydowanie nie zdrowa.
A w woli scisłości stwierdzenia typu
Nisko,twardo,szeroko...słyszałeś coś takiego?
sobie z całym szacunkiem daruj bo i owszem słyszałem