Gleba MTS - 40 co z odbojnikami?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Gleba MTS - 40 co z odbojnikami?

Postprzez abdull_85 » 30 lis 2009, o 17:22

Witam:) założyłem zawias MTS zestaw -40, co zrobić z odbojnikami? wszędzie mam zalożone seryjne, nie skracane, tył ustawiony na maksimum wysokości i mam wrażenie ze dobija do odbojników, a druga sprawa to czy u was po założeniu podobnego zestawu i postawieniu auta na kołach tez to wygląda tak ze te niższe zwoje w sprężynach lezą na sobie (spręzyny sie tak ugieły ze te zwoje praktycznie nie pracują gdyż doszły do siebie i sie stykają).
pozdrawiam
abdull_85
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 16:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Gleba MTS - 40 co z odbojnikami?

 

Postprzez PiJey88 » 30 lis 2009, o 17:57

abdull_85, seryjne odboje można trochę skrócić, ale nie trzeba, ja jak miłem KIT to nie skracałem i było OK

a gęstsze zwoje zawsze są ściśnięte
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pascal » 1 gru 2009, o 09:29

Zostaw wszystko tak jak jest teraz bo jest wszystko wporządku ;-) Chyba nie widziałeś co się dzieje gdy masz założony gwint :lol: ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Procent » 1 gru 2009, o 10:59

Niewiem czy to dobrze jeżeli zwoje się stykają ze sobą. Zawsze według mnie powinna być jakaś rezerwa. Być może kupiłeś kit nie do tego silnika?? TDI jest ciężki, a może kupiłeś do 1.6 albo 1.4 i ma zbyt duży nacisk na sprężyny
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez abdull_85 » 1 gru 2009, o 16:13

Pascal napisał(a):Zostaw wszystko tak jak jest teraz bo jest wszystko wporządku ;-) Chyba nie widziałeś co się dzieje gdy masz założony gwint :lol: ;-)

Tzn co sie dzieje? Bo jezdziłem na paru konfiguracjach zawieszenia i nie rozumiem co niby takiego sie ma na gwincie dziać?

kit jest napewno do 1.9 TDi chyba ze przy wysyłce sie walneli, ale z tyłu jest tak samo, a tu już nie ma znaczenia bo tył jest taki sam w każdym golfie.
abdull_85
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 16:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez e2 » 1 gru 2009, o 16:18

Procent napisał(a):Niewiem czy to dobrze jeżeli zwoje się stykają ze sobą. Zawsze według mnie powinna być jakaś rezerwa.


nie nie ;) u mnie też są nalożone na siebie z 2 zwoje może. Zawsze tak się stanie
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 1 gru 2009, o 18:32

abdull_85 napisał(a):Tzn co sie dzieje? Bo jezdziłem na paru konfiguracjach zawieszenia i nie rozumiem co niby takiego sie ma na gwincie dziać?


Abdull_85 Nisko,twardo,szeroko...słyszałeś coś takiego?Dewiza German Style :arrow: Im niżej tym twardsze zawieszenie.Przy mojej glebie -80/-60 wiesz jak jest twardo...Sprężyny wydają się że wogóle nie pracują... ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez abdull_85 » 1 gru 2009, o 20:26

Pascal napisał(a):
abdull_85 napisał(a):Tzn co sie dzieje? Bo jezdziłem na paru konfiguracjach zawieszenia i nie rozumiem co niby takiego sie ma na gwincie dziać?


Abdull_85 Nisko,twardo,szeroko...słyszałeś coś takiego?Dewiza German Style :arrow: Im niżej tym twardsze zawieszenie.Przy mojej glebie -80/-60 wiesz jak jest twardo...Sprężyny wydają się że wogóle nie pracują... ;-)


Wiesz własnie sprawa wygląda tak że jezdziłem na wyczynowym gwincie bilsteina i mimo iż zawieszenie uginało sie dosłownie o pare mm i efekt był taki jakbyś zamiast amora wstawił rure to auto wmiare dobrze wybierało nierówności (jak na mozliwości tego zawiasu) tak mts po dobiciu strasznie wysoko wyrzuca auto do góry wiec mam wrazenie ze dobija do odboja i odbój wyrzuca, a amor jest za mięki zeby wytłumić, a po drugie sytuacja w której cały czas dobija do ograniczników jest zdecydowanie nie zdrowa.
A w woli scisłości stwierdzenia typu
Nisko,twardo,szeroko...słyszałeś coś takiego?
sobie z całym szacunkiem daruj bo i owszem słyszałem
abdull_85
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 16:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości