Gumy usztywniające zawieszenie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Gumy usztywniające zawieszenie

Postprzez KOLUMB » 30 cze 2008, o 10:16

Witam wszystkich.
Ostatnio zastanawiam się nad kupnem gum usztywniających zawieszenie gdyż tył mojego mk3 jest strasznie miękki. Jak jeżdżę sam to jest wszystko ok, gorzej jak lecę gdzieś w trasę w 4 czy 5 osób to na większych dołkach rura wydechowa dotyka do zderzaka i strasznie brzęczy... Dodam jeszcze że byłem ostatnio na przeglądzie i wszystkie amorki maja ok. 70% skuteczności a żadna sprężyna nie jest pęknięta... Słyszałem że golfy mają to do siebie że są miękkie i dlatego myślę nad zakupem takich gum... Czekam na wasze opinie...
Avatar użytkownika
KOLUMB
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 00:29
Lokalizacja: Warszawa

Gumy usztywniające zawieszenie

 

Postprzez Cysiu_NS » 30 cze 2008, o 11:31

mozesz kupic jezeli masz seryjne zawieszenie to przeszkod niema pozdrawiam
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez kajtek » 30 cze 2008, o 13:34

KOLUMB napisał(a):Słyszałem że golfy mają to do siebie że są miękkie
po przesiadce z opla do vw moge śmiało powiedzieć że golf jest znacznie badziej sztywny, ale wszytsko zależy od spreżyn i amorów rzecz jasna, gumy możesz załozyć ale jak chcesz to już konkretnie zrobić to kup twardsze springi i spokój...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Adek19 » 30 cze 2008, o 13:39

gumy usztywniające to nie jest dobre na dłusza mete lepeij zmienić springi lub amory na twardsze
Avatar użytkownika
Adek19
Members
 
Posty: 1240
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 19:38
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez PiJey88 » 30 cze 2008, o 14:40

nie polecam takich rozwiązań, lepiej zmienić springi
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Cysiu_NS » 30 cze 2008, o 15:24

PiJey88 napisał(a):nie polecam takich rozwiązań, lepiej zmienić springi
niby dlaczego ? auto sie nie podnosi zbyt wiele spelniac swoja role spelnia wady podskakiwanie tylu (chociaz to bardziej wyglada na wybite amory) i niektore czasami wypadaja chociaz ja mialem kiedys takie cos i nie zdarzylo mi sie ze wypadlo ani zeby tyl skakal to juz zalezy chyba od gum jakie sie zalozy
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez opolanin » 2 lip 2008, o 20:18

panowie te gumy to były dobre w 97 roku jak miałem mk1 bo rynek części był ubogi i musiało sie kombinować a teraz wszystko w sklepach jest, zdecydowanie odradzam
opolanin
 


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

cron