Gwint czy Kit?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Gwint czy Kit?

Postprzez rav7 » 11 lis 2012, o 10:31

Na wiosne chcialbym bardziej obnizyc samochod, obecnie jezdze na seryjnych amorach i sprezynach obnizajacych -60/40 i powiem szczeze ze jest twardziej ale ja sie juz calkowicie przyzwyczailem lecz kazdy kto wsiada to mowi ze trzesie. Moje pytanie jest takie, czy jesli codziennie dojezdzam autem do pracy 10 km po miescie (wiadomo jakie drogi sa w miescie) to czy jest sens zakladac gwint? Bedzie duzo twardziej? Nigdy nie jezdzilem autem z takim zawiasem i nie chce sie potem rozczarowac i czy na kicie -80/60 bedzie mniej twardo niz na gwincie? No i jeszcze jedno pytanie czy to prawda ze przy zakladaniu gwintu blacha musi byc idealna? Szczerze powiem ze u mnie progi wewnetrzne juz prosza sie o wymiane a slyszalem cos ze blacha powinna byc ok bo auto jest bardziej narazone na prace karoserii, prawda?
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Gwint czy Kit?

 

Postprzez GrZeChU91 » 11 lis 2012, o 11:12

Ja wiekszosci kursow robie po miescie na Gwince.Jest sztywno....Ale to juz kwestia przyzwyczajenia sie.....Pojezdzisz dzien dwa i bedziesz mowic to samo co o Kit'cie.Cena gwintu a kit'a jest prawie identyczna.... Ja bym kupil gwint.... Mozesz sobie regulowac zawsze wysokosc.....
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez rav7 » 11 lis 2012, o 13:16

no tez jestem bardziej za gwintem a wiesz moze cos na temat tego czy blacha musi byc taka idealna?
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez Opik » 11 lis 2012, o 13:20

zajmij się najpierw blacharką a później zakładaj gwint. A nie twardy niski zawias, który mało co pracuje zakładany do próchna, a później płacz i lament że się składa jakby był z kartonu


co do twardości to wszystko zależy jaki gwint i jaki kit, ja mam tylko -40/-40 a jest twardsze niż niektóre gwinty czy kity -60
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 11 lis 2012, o 13:45

Spokojnie możesz zakładać gwint ....golf nie peknie ci w pół od gwintu .....
chyba ze kupisz KW , fk z reg twardosci i ustawisz beton bez rozporek .. To pęknie ci przednia szyba :mrgreen: :mrgreen:
ale jak kupisz gwinty ta technixa , art techa , mtsa , czyli te tansze gwinty to sa wmiare komfortowe gwinty , dopiero jak wyrzucisz helpery , zmienisz sprężyny ,zejdziesz gwintem na sam dół i dopiero jest beton .

pozdrawiam
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

cron