Gwint czy sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Gwint czy sprężyny

Postprzez kulik » 25 kwi 2010, o 17:22

Witam.
Odwołując się do tematu. Przymierzam się do obniżenia samochodu. Mam jednak takie pytanka z tym związane. Co bardziej polecacie:komplet sprężyn 60/40 z amorkami czy po prostu gwint? Jakie są zalety jak i wady sprężyn i gwintu? Prosiłbym jeszcze o jakieś zdjęcia golfików ze sprężynkami 60/40 (zdjęć z gwintami znalazłem bardzo dużo natomiast obniżonego 60/40 mało a chciałbym zobaczyć ich więcej). Co polecacie??
Pozdrawiam ;]
Avatar użytkownika
kulik
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 26 maja 2009, o 18:51
Lokalizacja: Białystok

Gwint czy sprężyny

 

Postprzez K@mil » 25 kwi 2010, o 17:32

Jak masz kase do dobry gwint :) zawsze mozesz sobie podregulowac wysokosc zawieszenia
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Goral1985 » 25 kwi 2010, o 20:13

Podlanczam sie pod temat bo rowniez planuje obnizyc swojego golfika i tez sie zastanawiam co wybrac :-| Wolal bym kit bo Gwint mnie malo interesuje(raczej nie bede regulowal wysokosci) Chcialbym obnizyc o 60/40!!! Tylko jakiej firmy wybrac??? Czytalem ze Dobrym wyborem jest MTS nie sa twarde jak beton ale jak kolega wyzej pisze czekam na wasze opinie i sugestie ;-)
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez v1rooz » 26 kwi 2010, o 14:13

springi ma Pj do sprzedania ;) z tego co widzialem. za dobra kase, gwint twardy, i kierowany do osob moiz zdaniem ktorzy mierza bardziej w glebe wieksza ;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez pood181 » 26 kwi 2010, o 16:19

no i gwint na zime jest dobry, bo poprostu krecisz do gory i nic ci nie straszne
moj-golf/rolling-stones-by-signum-t19653.html <= gwint, smoked front, świeże fotki ost strona
Avatar użytkownika
pood181
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 7 gru 2008, o 13:25
Lokalizacja: koszalin

Postprzez Procent » 26 kwi 2010, o 19:14

ja mam springi z tym że 40/35 i już jest baaaardzo twardo. Amorki norma bilstein tył i kager przód, a springi AP Fahrwerker. W tesco zawsze są pasy zwalniające na mojej wąskiej dokładce także tyle mi wystarczy, ale co racja to racja zima przy gwincie nie straszna
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez TOMEK 84 » 26 kwi 2010, o 19:35

ja bym ci polecił gwint z regulacją twardości :mrgreen:
utawiasz pod siebie jak chcesz miec a nie jakmusisz ;-) :super:

[ Dodano: 2010-04-26, 19:36 ]
a no i na jakich laczkach bedziesz smigał.....
i ile masz kaski do wydania
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Shiler » 26 kwi 2010, o 22:49

Ja mam u siebie springi -60/60 + sportowe amorki i zdaje egzamin ;)
fakt ze troszke nisko ale zakrety pozera :D
Avatar użytkownika
Shiler
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 12 paź 2008, o 20:10
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez kulik » 27 kwi 2010, o 07:17

Nie no chyba nigdy się nie zdecyduje. Gwint bym chciał z tego powodu, że właśnie można obniżyć/podnieść jednakże jest bardzo twardy natomiast sprężynki bo samochód nie jest aż tak twardy a wygląda już w miarę posadzony. Mam pytanko takie jeszcze: mianowicie gdy się podnosi samochód na gwincie czy robi się on bardziej miękki czy dalej skała? (bo kiedyś czytałem, że dalej tak samo twardy).
pozdr
Avatar użytkownika
kulik
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 26 maja 2009, o 18:51
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Procent » 27 kwi 2010, o 08:50

To zależy czy masz na gwincie regulację twardości. Zapewniam Cię że jakbyś przejechał się ze mną u mnie na springach to byś nie powiedział że jest miękki. Np naciskając na maskę z przodu całą masą nie da rady ugiąć auta. Stoi jak skała
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Legionista » 27 kwi 2010, o 09:23

kulik, Powiem ci ze gwint jest lepszą sprawą nawet z dwóch powodów ( kręcenie go pod siebie i pod felgę ) zobacz u mnie jak leży na gwincie i powiem ci ze jest ok, a mam ta technix gwint ale nie polecam go he.. celuj w fk gwint
http://www.golf3.pl/topics2/bemo24-20-g ... 29,270.htm
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Shiler » 27 kwi 2010, o 10:07

Procent, U mnie sie spokojnie ugina na springach zarowno z przodu jak i tylu ladnie tlumi nierownosci ;) i calkiem wygodnie sie jezdzi
Ori mialem zawieche od Vr6 to co do komfortu nie odczuwam roznicy a co do wygladu znacznie nizej
Avatar użytkownika
Shiler
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 12 paź 2008, o 20:10
Lokalizacja: Wołomin

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron